Anna and Islands
Szczegóły
- Autor
- Aniankazja
- Rozmiar
- G (252x252)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wyspy
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 1
- Graczy komputerowych
- 6
- Wyświetlono szczegóły
- 24773 razy
- Pobrano
- 13504 razy
- Średnia ocena
- 5.7142857142857143
Mapa autorstwa Aniankazji. Moja mapa prezentuje ciekawy poziom rozgrywki. Możemy wykreować nasza bohaterkę oraz dostajemy rożne zadanka związane z fabula gry a także możemy otwierać rożne wejściówki za odpowiednia oplata.
Pozdrawiam cieplutko i życzę milej zabawy.
Nie ma polskich znaków. Dla użytkowników chcących czytać po polsku z wersją ENG.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Zapraszam do oceniania mapy. Jeśli będzie w miarę spore zainteresowanie, to udostępnię mapę, gdzie bohater/ka będzie kupować/ła: ulepszenia umiejętności (Moc, Wiedza czy nawet Logistyka itp.), dostęp do armii, miast czy przedmiotów za różne wykonane misje, z wieloma ścieżkami rozwoju bohaterów.
Mapę ukończyłam kilka razy. Czasem zamiast gdzieś literki ł(l) może być i, ciężko wyłapać takie drobiazgi, tym bardziej, że pisząc po polsku jest mi bardzo trudno omijać polskie znaczki (przyzwyczajenie).
Pozdrawiam serdecznie.
Hej. Chciałabym przeprosić i tylko dodać od siebie, że nie jest to najnowsza moja aktualizacja do mapy. Nie wiem jak to się stało, że nie dodałam najnowszej części z poprawionym tekstem (błędy językowe oraz polskie znaczki dawne) końcowym przy Mikołaju oraz dodatkowym pobocznym zadaniem jak i z misją u domku zadań. Tak czy inaczej mapę ukończyłam taką jaką zamieściłam tutaj.
Ciekawe jest to, że po patchu 1.6.1 w Hocie, nie sprawdziłam mapy, a sporo uległo zmianie. Po 1. Przeciwnik często nie ulepsza budyneczków z niższego poziomu, może to rozsądne, jednak ciekawe zachowanie. Po 2. w zamku Aristonia w edytorze map strażnikami są tylko harpie, natomiast w grze, za jedną z harpii pojawia się jednostka z zamku. Może to błąd w patchu (tak jak jest z namiotami, kiedy tylko zakupisz namiot, to po zniszczeniu jego działa dalej, a jak dokupisz, to masz 2(dwukrotne leczenie) w jednym)
Witam, gram własnie w twoją mapkę, od razu pisze że jest poważny błąd - trzeba usunąć we wiadomości zdarzeniu tam gdzie jest puszka pandory z błękitnymi smokami - po lewej stronie mapy to sie połapiesz gdzie, bo daje tam przejście na wodę 8 do mocy i to ilekroć sie stanie w tym miejscu to daje 8 mocy nieskończenie = 99 mocy można miec na starcie samym co w konsekwencji dale mega pole popisu do rozwalania komputera
Ogólnie gram we wszystkie mapki a ta widze nowa, brakuje mi map z fabułą a twoja własnie idealnie mi pasuje bo ma fabułe. Więcej tekstu!!! super sie czyta takie fabularne mapeczki. :) pozdrawiam i oby było więcej takich mapek z fabułą po polsku :)
Bardzo mi się podoba ta mapa. Jest bardzo szczegółowa, ładnie wykończona. No i ta specyficznie pisana historia, pełna emocji. Nie wiem jak daleko doszedłem, ale nie spotkałem tych "groźnych piratów" jasnoniebieski jak tylko się pojawiał dostawał łupnia. Jako premię startową wybrałem buty lewitacji. Dzięki nim dość szybko pozajmowałem kopalnie i okoliczne zameczki. Chętnie pogram w inne Twoje mapki :)
Zanmato : Faktycznie dość nieprzyjemny błąd; znacznie ułatwiający rozgrywkę. Oki, następnym razem postaram się zrobić więcej tekstu.
Alanter: Piraci to pomarańczowi (w obecnej wersji i tak za słabi) (: A turkusowi czy jasnoniebiescy są troszkę słabi ale to dobrze, nie chciałam aby byli za mocni. Co do innych mapek, od opublikowania Anna and Islands porzuciłam 3 koncepcje. Gdyż brakowało ciekawej dynamiki jak i grywalności.
Obecnie w wolnej chwili tworzę mapę wieloosobowa, dla 4 czterech graczy z ciekawymi rozwiązaniami, których do tej pory nigdy nie widziałam w H3, jednak zaistniał problem z wyrównaniem stron. Nie wiem, czy można wypuścić mapę, gdzie rozkład sił wygląda następująco: Niebieski/zielony poziom łatwy, brązowy średnio-zaawansowany oraz dla czerwonego trudny. Wydaje mi się, że muszę to poprawić. Dodatkowo napisać fabułę, nie chcąc posiłkować się motywami znanych w h3 sod kampanii.
SIEMANO
Generalnie gram w mape od 3 dni i nie potrafie znalezsc na niej BRAZOWEGO namiotu
wiec nie moge pokonac piratow i przejsc nigdzie dalej....
Sprawdzalem nawet w edytorze i nie potrafie jej znalesc ...
Pomocy
@TheGoat
SIEMANO
Słuchaj byczku - musisz Anną wejść na teren śniegowy, wejść nad brzeg, przyzwać okręt, przepłynąć się kawałek na północ i wysiąść na lądzie - brązowy namiot klucznika jest ukryty na terenie śniegowym. Potem wbijasz sobie na wyspę piratów, łapiesz zielony namiot, wtedy na śniegu znowu łapiesz jasnoniebieski kolor, później fioletowy, następnie ciemnoniebieski i już masz całą mapę
@Aniankazja
słuchaj - jest bug na mapie: po uwolnieniu Mikolaja nie można nim wyjsć przez bramę graniczną, bo tylko Ania tam przechodzi - wobec czego nie da się odblokować portalu z wyspy behemotów
poza tym całkiem przyjemna mapka - irytująca, bo tak samo szukałem brązowego namiotu klucznika - nigdzie nie ma wskazówki, że trzeba przepłynąć naokoło XD moja pierwsza gra przez to trwała około 12 miesięcy, a jednostki szły w tysiące XD że nawet złe odp w zagadkach dało się zabić... Jedynie nie zabiłem czarodziejskich smoków przy czerwonej bramie granicznej obok rampartu w podziemiach
Chyba najprzyjemniejsza mapa, w którą grałem. Widać napracowanie autorki.
Hej, właśnie przechodzę twoją mapę i jest naprawdę super, ale znalazłem jeden niewielki błąd. Mianowicie, na wysepce gdzie znajdują się 2 dwelle leśnych strzelców i strażnik z sakwą złota, dostajesz 8 sp przed podjęciem puchy ze statami, można przechodzić przez to miejsce cały czas i nabić sobie 99 sp w jeden dzień. @Aniankazja
Mapa świetna!
@Aniankazja - to co pisze @Kebe - faktycznie jest niby "bug" nie można wyjść Mikolajem, można by to zmienić, jednak jest jedno wyjście, ja dałem Town portal i sprawa załatwiona ;)
Hej.
Gratulacje dla twórcy mapy, ciekawe wyzwanie ta mapka.
Potrzebuję niestety pomocy. Zmiotłem seledynowego, zielonego, pomarańczowego i niebieskiego. Mam odwiedzone namioty wszystkie oprócz ciemnoniebieskiego - za diabli nie mogę go znaleźć. Nie wiem też, jak odnaleźć Mikołaja.
Jakieś podpowiedzi? Dzięki z góry.
Ciemnoniebieski namiot klucznika znajdziesz w podziemiach pod wulkaniczną wyspą. Mikołaj jest ukryty za ciemnoniebieską bramą. Pozdrawiam
Dzięki serdeczne.
Właśnie wczoraj obcykałem temat. Faktycznie, nie zauważyłem tego szczegółu.
Mapka ukończona.
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam wszystkich!
super mapa! niech świadczy o tym mój pierwszy komentarz na Krypcie :)
warte wspomnienia na początku jest aby nie sprzedać Miecza anielskiego sojuszu, albo jego części, ponieważ nie można dostać się do różowego :)
Mikolaja można wyciągnąć albo Miejskim portalem, albo usunąć bohatera i pojawia się w karczmie (miałem już na następny tydzień)
Niesamowita przygoda. Co prawda ukończyłem po 9 miesiącach ale jednak. Długo gram w Homm3 ale jeszcze nigdy ta szybko nie wracałem z pracy do domu żeby tylko usiąść do komputera i zagrać w przygodę Anii. Cudo!!!
Hej,
super mapka, kilka drobnych błędów jak np. powtarzający się event gdy wchodzisz na teren zielonego, czy też +6 do mocy obok puszki pandory (10/152/1). Ciekawa historia - chyba pierwszy raz przeczytałem w całości praktycznie wszystkie wiadomości.
Z technicznych uwag to 2 zadanie za zielonym portalem trochę za mała nagroda jak na ten poziom gry zważywszy że brązowy namiot jest dopiero na terytorium niebieskiego - te kilka jednostek przydałoby się do inwazji zielonego. Druga sprawa to Temple of Sea trochę poniżej naszego zamku - jak wyżej, trzeba praktycznie niebieskiego pokonać żeby dostać się tu - szkoda zachodu pod koniec rozgrywki gdy bohaterka i tak ma już ekwipunku nadto. Ostatnie - wysepka z kapliczą portalu miejskiego, może ja za wolno podbijałem wroga ale ponownie dostęp w sumie na zakończenie rozgrywki gdzie w stolicy już dawno stoi gildia lv 4 z portalem.
Jedynym rozczarowaniem było brak Portalu Miejskiego w Conflux, chyba że taki był zamiar że plotki są fałszywe ;)
Masz jeszcze jakieś mapki ? <3
Przeszedłem mapkę, super mapka i mega przyjemnie mi się grało - masz jeszcze jakieś mapki? z chęcią bym je ograł i polubiłem historię bardzo ^^ jest super
Hi Aniankasia,
Is there an English version of the map ?
Jeszcze nie ukończyłem tej mapy ale i tak najlepsza ze wszystkich jakie dotychczas zagrałem z tych udostępnionych na jaskini behemota. Od lat grałem tylko na mapach generowanych losowo ale to co potrafi zrobić człowiek przebija te generowane mapki pod każdym względem. Pozdrawiam !
mapa jest niesamowita !!! jednak nie moge jej ukonczyc ... nie moge sie dostać do podziemi bo nie mam klucznika, ani do piratów ani do fortecy ... cała mapa i wszystkie teleporty kilka raz zwiedziłem i nie mam wyjścia ? mam tylko podstawowego czerwonego klucznika.
Zielony namiot jest przy przystani Kamratowo
Brązowy - Dawidsono
Czarny i Biały są na początku scenariusza
Jasnoniebieski na północnym-wschodzie śnieżnej krainy
Niebieski pod wulkaniczną wysepką