Cztery gildie Hef
Szczegóły
- Autor
- aniollech
- Rozmiar
- S (36x36)
- Poziom trudności
- Łatwy
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- zdobycie artefaktu
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2668 razy
- Pobrano
- 1537 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Do zmagań możesz podejść kontrolując jedną z czterech opcji/ gildii. Za każdym razem posługując się nieco inną strategią wspomaganą innym rodzajem magii. Możesz też użyć tej mapy do gry ze znajomymi, ale ostrzegam, względnego balansu, choć się starałem, nie gwarantuję. Wszystko łatwo, przyjemnie i irytująco. Walcząc z komputerem najłatwiej gra się wcielając w gracza czerwonego, potem kolejno - niebieskiego i brązowego coraz trudniej, na względnie denerwującej grze zielonym kończąc. W starciu przeciwko ludziom kolejność ta nie jest już tak oczywista. Czym jest Hef? Sam nie wiem - zbitką literek mających dać złudzenie szczątków fabuły.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Małe tez morze być piękne. Wydaje się, że przy grze wieloosobowej nie ma balansu. Dobry pomysł, wykonanie lepsze. Wybrałem gildie wody, bo ma chyba najgorzej. W takim układzie poziom trudności oceniłbym na dużo wyższy. Warunkiem zwycięstwa jest zdobycie artefaktu, ale wystarczy pokonać przeciwników, a szkoda.