Manamagia 1.5
Szczegóły
- Autor
- Rzeźnik
- Rozmiar
- XH (216x216)
- Poziom trudności
- Bardzo Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Tak
- Warunki wygranej
- wybudowanie graala
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 8
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 5760 razy
- Pobrano
- 4289 razy
- Średnia ocena
- 5.3333333333333333
Na kontynencie Teros rozpętała się wojna zwana ostateczną. Wszystkie 8 grywalnych frakcji staje na przeciw siebie w walce o dominacje nad pozostałymi. Jedni służą bogom, inni własnym interesom. Każdy z graczy zaczyna z kilkoma specjalnymi bohaterami i z kilkoma miastami. Oprócz tego każdy gracz posiada w swoim państwie teleport do sali questów gdzie wykonuje główne zadania w celu zdobycia dodatkowych dwelli, artefaktów lub pchnięcia linii fabularnej. Poza pokonaniem wszystkich przeciwników mapę można ukończyć na 3 sposoby (w zależności od frakcji).
Krótki opis frakcji:
1. Gracz czerwony - święte królestwo Jasnego Tronu (zamek + bastion)
2. Gracz niebieski - kraina magów Mejdżakruum (forteca + wrota żywiołów)
3. Gracz brązowy - mroczne imperium Nakav (loch + nekropolia)
4. Gracz zielony - królestwo krasnoludów Sinhlorjlor (bastion + twierdza)
5. Gracz pomarańczowy - jaszczurze imperium Raal-nak (cytadela + przystań)
6. Gracz fioletowy - kraj Władcy Ciemności Takoroth (inferno + twierdza)
7. Gracz turkusowy - zjednoczone królestwa Słonecznych i Krwawych Elfów (bastion + wrota żywiołów)
8. Gracz różowy - kraj łotrów i piratów na północnej pustyni Hamasadin (przystań + nekropolia)
Wszelkie opinie w komentarzach mile widziane :)
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Bardzo ciekawy scenariusz do dłuższej rozgrywki. Na start każdy z graczy ma do dyspozycji więcej niż jedno miasto, a także unikalnych bohaterów, gdzie każdy posiada własną linię fabularną i powiązane z nią zadania. Popychając fabułę do przodu i wykonując wspomniane questy, możemy odblokować dodatkowe siedliska i potężne artefakty, chociaż jest to dosyć czasochłonne, a gracz SI niezbyt dobrze sobie radzi z tą mechaniką. Niemniej jednak jest to rozwiązanie, którego nie spotkałem jeszcze w innym scenariuszu i zdecydowanie jest to na plus.
Mapa ogólnie wykonana jest estetycznie. Tereny, które przemierzamy są bardzo zróżnicowane, co czyni eksplorację ciekawą. Rozmieszczenie kopalni jest standardowe, a ilość miast na mapie sprawia, że bitwy w późniejszych fazach rozgrywki są naprawdę duże. Warto wspomnieć, że miejski portal pozostaje odblokowany (niestety).
Swoją grę zakończyłem jako Imperium Nakav (brązowy). Opowiedziana historia była dosyć dobra i nie dało się odczuć znudzenia. Nie udało mi się natomiast jej dokończyć, ponieważ... uniemożliwił to bug, w którym podziemne grzyby znienacka zablokowały Sigmusowi drogę do jego dawnej twierdzy. Z tego powodu moja ocena idzie nieco w dół, bo było to lekko frustrujące zwieńczenie fabuły.
Podsumowując, bawiłem się dobrze i nie wykluczam, że kiedyś spróbuję innej frakcji. Mapa jest z pewnością godna polecenia, dlatego ostateczną oceną będzie 5.
Dziękuję za konstruktywną ocenę :) przykro mi z powodu mojego niedopatrzenia, musiałem to zepsuć przy poprzedniej aktualizacji kosmetycznej. Od razu podeślę poprawioną wersję mapy do administratora żeby wrzucił na krypę.
Długa wciągająca rozgrywka(około 30 godzin) Pełna wciągających questów i mocnych niespodzianek które nadają klimat i poziom gry.
Bardzo polecam !!! Bawiłem się świetnie od początku do końca rozgrywki.
Ps. Bug na jednym z wirów wody
Dzięki! Bug niedziałających wirów wynika prawdopodobnie z tego, że jedyne 2 wiry znajdują się na różnych poziomach. Jeden na powierzchni, a drugi w podziemiach. Wiry w nowej wersji zostały zamienione na portale.
Zupełnie niezła mapka, gdyby nie te pustki. Sądzę, że gdyby zmniejszyć o jeden rozmiar wszystko by się zmieściło, niestety tego edytor nie oferuje. Błędów jak na razie nie znalazłem. Dużo misji do wykonania dziki, czemu nie jest nudno. Samo wykonanie lekko powyżej średniej.
Mapa została zaktualizowana do wersji 1.5 29 kwietnia 2024. Zmiany obejmują balans i dodanie obiektów z HotA 1.7.