Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Bardzo ciekawa mapa, łącząca typ areny ze zwykłym scenariuszem. Każdy z graczy ma swoją strefę startową i pierwszy miesiąc minie zapewne na jej eksplorację. Oprócz zestawu siedlisk i kopalni mamy do dyspozycji zestaw skarbców i strzeżonego przez feniksy Mentora pamięci. Następnie czeka nas walka z żywiołakami o dostęp do drugiej strefy. Tam znajdują się kolejne skarbce i arttefakty, można też istotnie wzmocnić bohatera, a także sobie popływać. Po walce z kolejnym garnizonem dostajemy się do środkowej strefy, gdzie powinniśmy czekać na wrogów. .. lub ich odwiedzić.
Pod względem wizualnym mapa jest wybornie wykonana. Ładna, urozmaicona i przemyślana. Jedyne do czego można się przyczepić to trochę klaustrofobiczny teren u zielonego, podziemnego gracza i kilka mało dostępnych obiektów - trzeba obracać kamerą. Autor zachował też Natychmiastową podróż, przez co garnizony można wymijać. Nie jestem pewny, czy ilość kapliczek poziomu 1-2 nie jest zbyt niska.
Mapa ta łączy cechy areny - pojedynczy dopakowany heros , sporo zasobów i ruchu ze zwykłą mapą gdzie ważne jest toczenie bitew bez strat, a mimo obfitości zasobów nie wszystko naraz możemy wybudować i wykupić. Cechy te połączone są wyjątkowo udatnie, nie tylko wśród map z HoMM 5, ale i ogólnie. W związku z tym daję jej najwyższą możliwie ocenę - 6.