007 Tycek
Szczegóły
- Autor
- Paweł Bulacz
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 8
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 7747 razy
- Pobrano
- 7262 razy
- Średnia ocena
- 4.5000000000000000
Jak napisał sam autor jest to mapa przeznaczona do długich rozgrywek. Każdy z ósemki graczy zaczyna w swoim kwartale, mając do dyspozycji jeszcze trzy miasta. Choć zaczyna z całkowicie nierozbudowanym mieście szybko może je rozbudować. Aby dostać się do innych graczy należy w swojej ćwiartce odwiedzić wszystkich kluczników a także zebrać złoto. Zanim do tego dojdzie przyjdzie zmierzyć się z wieloma potworami, w tym Błękitnymi smokami. Środkowe strefy zawierają wejścia portali, wyjścia portali, a także wiele wzmacniających bohatera artefaktów i obiektów. Mapa nie zawiera fabuły, czy chat misji, widać jednak, że jest starannie wykonana, co przejawia się w takich rozwiązaniach jak na przykład podglądanie sąsiadów. Chwali się, że autor zablokował nawigację i wszystkie powiązane z nią artefakty i czary. Z tychże nie ma też Wrót wymiarów i Lotu.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Gram sobie w mapkę i póki co zgłaszam do poprawki:
- w części centralnej mapy na powierzchni po zrobieniu 4 kluczników można ominąć te wszystkie 7levelowe stwory, które pilnują budynków ze statami
- w części centralnej mapy w podziemiach nie da się ominąć 7levelowe stwory, choć i tak nie ma to wielkiego znaczenia, skoro wszystko ucieka :/
- w części centralnej mapy w podziemiach da się dojść do utopki po skosie zabierając skrzynkę 75,73!!!
- czerwony gracz, żeby dostać się do czerwonego namiotu strażnika oprócz pokonania błękitnych musi też pokonać hordę 6levelowych stworzeń 125,83 (nie da się ich ominąć) zdaje się że inni gracze tak nie mają :/
poza tym póki co jest spoczko ;)
Po przejściu całej mapy dorzucam uwag kilka
- w centralnej części mapy tp za 12 level... no tylko teraz tak, mamy dwie chatki które dają tp, a graczy ośmiu! Prawie w każdym mieście które podbiłem był tp.
- koło startowych miast chatki dają ostrzałkę armagedonu za 25 level. Kurde no, jak dla mnie za silny art jak na taką "misję".
Ja bym zrobił odwrotnie, czyli poblokował tp w miastach, dał tp do chatki koło miasta startowego w zamian za powiedzmy 20 level (żeby wymusić na graczach skillowanie), a w tych chatkach centralnych dał jakiś pomniejszy artefakt, inny czar niż tp, albo pozbył się ich całkowicie!
Dalej mapa fajna, ale PvP XL+U na 8 graczy? Przecież to się gra całą wieczność! Ja w pojedynkę grałem 4 dni. A AI nie ogarnia w PvP. Więc taki trochę zmarnowany potencjał, bo komu się będzie chciało szukać siedmiu kumpli i grać w to cała wieczność?
Poza tym wszystko ok. Balans, siła neutrali, liczba artefaktów, poblokowane fly/dd... cała reszta na plus!
@Paweł Bulacz -> KURNA WINCYJ TAKICH MAP!!!! xD
Mi się niestety skrzaczyła mapa. Włączyłem sobie pomarańczowego gracza, ustawiłem Rampart, bohatera Tycka, logistyka, ale miał nietypową wizualizację, takiej ryby z zamku żywiołów. Szary gracz wykonywał ruchy też tym Tyckiem, a poza tym nie miałem sposobu wyjścia ze swego narożnika... chyba musiałem czekać aż jakiś inny gracz odkryje namiot i mi otworzy drogę na środku. Mam doświadczenie w Herosach, nie miałem wyjścia, może złe kolory namiotów są ustawione?
Bohater Tycek ma przypisany portret Lacus - tej żywiołaczki wody. Ale na mapie może też być oryginalna Lacus, tak bym interpretował to co napisałeś. Co do pomarańczowego - potrzebuje on 4 namiotów by wyjść. Namiot biały ma na 99:143, czarny 143:83, brązowy 114:122 i fioletowy 97:100. Pozdrawiam
Tak, też mi się wydaje, że to to, może mam też jakąś nie do końca skrojoną wersję Herosa, dzięki za info, pozdrawiam