Warning (2): filesize(): stat failed for Leÿni partyzanci.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Leśni partyzanci

Szczegóły

Autor
Taro
Rozmiar
S (36x36)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
1
Wyświetlono szczegóły
1959 razy
Pobrano
1263 razy
Średnia ocena
4.5000000000000000

Rozpoczynamy grę z jednym Bastionem i oddziałem centaurów, nasz wróg ma kilka miast i kontroluje wszystkie kopalnie. Mimo pewnego wzmocnienia startowego bohatera lekko nie będzie. Najwyższy poziom trudności nie został tej mapie dany dla hecy.

Komentarze

2024-09-22 09:34:34
Ocena: 5

To już któraś z mapek umieszczanych jako The Shadow of Death, a jest robiona w HotA. Autor prawdopodobnie pod koniec tworzenia przeszedł na edytor Hota.
Mapka ma charakter areny i prawdopodobnie w SoD byłaby rewelacyjna, niestety w Hota jest niemożliwa do skończenia z powodu różnic w AI. Co prawda za drugim razem udało mi się wygrać, ale musiałem trzykrotnie zmusić przeciwnika komputerowego do błędu. Autor prawdopodobnie zapomniał przetestować mapki po ostatnich zmianach. W SoD ocena byłaby chyba wysoka, natomiast w obecnej wersji to zasługuje maksymalnie na jedynkę.
Chciałbym przeprosić autora za mój wpis i podziękować koledze, który napisał recenzje po mnie za zwrócenie mi uwagi (pomijając formę), Mój problem wynikał z tego, że do komputera ma odstęp inna osoba, która zmieniła czcionki w systemie, przez co ściągnięty plik miał zmienioną nazwę i został zablokowany przez komputer. Zagrałem w SoD i moje przypuszczenia się potwierdziły. Mapka jest wymagająca z pomysłem, skierowana głównie na pojedynki. Nadal uważam, że w HotA jest nie do przejścia dla większości graczy.

2024-09-26 03:52:23
Ocena: 4

aż zagrałem by się przekonać, że kolega wyżej napisał totalne bzdury. ani mapa nie była stworzona w dodatku HotA (skąd w ogóle taki pomysł lol), ani nie ma żadnych problemów z AI. mapa jest jak najbardziej grywalna zarówno na SoD jak i w HotA. skończona na 200% w 13 tur, najzwyczajniej w świecie rushując opponenta z przewagą zamków, kopalni, przyrostów - w takiej sytuacji nie ma innej sensownej strategii. zresztą mapa jest malutka i na tyle ciasna, że i tak nie ma nic innego do roboty. cały zamysł z kopalniami bronionymi garnizonami ciekawy, ale pod względem rozgrywki zupełnie nie zdaje egzaminu - nie ma sensu o nie walczyć, bo potyczka z AI jest ważniejsza. do rozbudowy zamku wystarczy drewno i złoto (na ulepszenie elfów i centaurów), nic więcej do szczęścia nie trzeba.
mapka dobra na szybką, krótką sesję z heroes3, ale pomysł z kopalniami można było bardziej dopracować... ocena:4

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.