Warning (2): filesize(): stat failed for Obiekty_HotA_niedostepne_w_edytorze.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Obiekty HotA (niedostępne w edytorze)

Szczegóły

Autor
Rakso
Rozmiar
S (36x36)
Poziom trudności
Łatwy
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
5838 razy
Pobrano
1640 razy
Średnia ocena
0

Mapa nie służy do gry, a jedynie jest źródłem obiektów do przekopiowania.

Komentarze

2018-07-08 12:44:25
Ocena: brak

Takie dobre mapy, że aż JB mnie wyręcza przy uploadowaniu :D

2018-07-08 19:19:18
Ocena: brak

Jest prosty sposób odblokowania obiektów z HoTA i SoD (bo tu nie ma wszystkich, poza tym jedna grupa drzew ma błędną siatkę :P) w edytorze.
Przygotowałem odpowiedni plik. Wystarczy go wrzucić do folderu "data". Miłej zabawy ;)

https://www.dropbox.com/s/tfyb22oied2u2w1/EdObjts.txt?dl=0

Drzewa są w "dirt", wodospady w "grass", aretuzy nie trzeba było dodawać, jest w "water". Cała reszta jest na końcu (lub prawie na końcu w przypadku ognia) w "all objects" w zakładkach edytora.

2018-07-08 20:58:19
Ocena: brak

Plan był tylko, żeby dodać jedynie obiekty z HotA. Zdaje sobie sprawy, że niektórych nie ma, dla przykładu taki jeden z kampanii HotA(Kto grał drugą kampanię, wie o jaki chodzi, JB nie chciała go ukazać w poście, nie wiem czemu. Osobiście nie mam do niego dostępu). Jedne drzewa mają błędną siatkę, bo tylko taką znalazłem w domyślnych mapkach HotA. Ciekawi mnie jak udało Ci się odblokować zawartość obiektów HotA, żeby te wyświetlały się w edytorze. Co myślisz na temat Unleashed map editor? Myślisz, że możliwe by było przerobić go na edytor czytający mapki formatu HotA i posiadający wszystkie obiekty tej modyfikacji? To zapewne by był gigantyczny krok dla mapmakerki. Trzymam kciuki.
jeśli chodzi o ukryte obiekty SOD, to był już na JB post w którym się znajdowały. Znowu nie wszystkie, chociaż wysyłałem. Zabrakło flag, odwróconych bohaterów i łodzi.

2018-07-09 00:31:51
Ocena: brak

Tu jest post, jak dodawać obiekty w SoD, choć w dość kiepskim angielskim:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42328&PID=1360068#focus

Unleashed Map Editor to pewien krok naprzód, ale na co dzień nie korzystam ze zbyt wielu jego nowych funkcji. Wszystko, czego potrzebowałem było już w spatchowanym edytorze WoGa. Kompletnie nie znam się na programowaniu, więc nie mogę pomóc, znam się co najwyżej na dodawaniu nowych obiektów do gry.

Widzę, że w Hocie jest jeszcze 8 nowych skał. Plus do tego statki i te nowe sprajty bohaterów. Jak wrócę z roboty i nie będę nieprzytomny to jutro dodam.

2018-07-09 18:28:21
Ocena: brak

Inna sprawa jak ktoś robi mapki pod SOD lub HotA i ma możliwości Unleasheda. Tak czy siak naprawdę wielkie dzięki za to co zrobiłeś stary i link do tego tematu wyżej. Jesteś niesamowity. Od dawna miałem chrapkę na Krakena, czyli ośmiornicowy ołtarz Rogu Otchłani. Myślałem, że jedyny sposób, żeby się do niego dorwać to edytor kampanii map formatu HotA (kyóry HotA Crew nie chcą dodać do gry aż do teraz, nie wiedzieć czemu) i wypakowanie przez niego map kampanii. Wielkie dzięki naprawdę! Teraz mogę umieścić te obiekty na swojej mapie, która ma wyjść w niedalekiej przyszłości. :)
Ps: za chęć wrzucenia dodatkowo sprite'ow bohów, łodzi i 8 skał wodnych dodatkowo dzięki!

2018-07-09 20:52:28
Ocena: brak

Gotowe. Pierwszy link jest do edytora map HoTA, drugi do SoD. W folderze data mogą znajdować się oba jednocześnie. Skały o których wspominałem są w "dirt".
https://www.dropbox.com/s/tfyb22oied2u2w1/EdObjts.txt?dl=0
https://www.dropbox.com/s/djby7fnve2tv1sn/Objects.txt?dl=0

2020-01-01 16:49:50
Ocena: brak

Miałem problem z wyświetlaniem się obiektów dodanych przez HotA 1.6. Dopiero wyrzucenie tego pliku spowodowało, że obiekty pojawiły się ponownie. Prosiłbym o jakąś aktualizację pliku.

2020-01-06 10:15:45
Ocena: brak

@Tabris Łapaj Tabris, wszystko co jest spoza domyślnego edytora wrzuciłem teraz do zakładki Miast, żeby było bardziej przejrzyste dla użytkownika. To prawda, z każdą wersją, która dodaje nowe obiekty do HotA trzeba będzie plik aktualizować. Sam zajmuję się tym na bieżąco bo robię mapki w HotA, więc nie widzę problemu, żeby przy okazji udostępniać plik dla reszty.
https://www.mediafire.com/file/nl5py33p7podzim/EdObjts.txt/file

2022-03-18 22:06:06
Ocena: brak

Dodałem do edytora zniszczoną bramę do podziemi, plus wszystko co jeszcze tylko byłem w stanie dodać :P może się komuś przyda.
Wersja pod HotA 1.6.1:
https://1drv.ms/t/s!Ahfxr6a8tP2F8T-ovsiTbjpD42nj?e=lYEXZM
Wersja pod SoD:
https://1drv.ms/t/s!Ahfxr6a8tP2F8UAIz1dJn8kpaUvu?e=aGlQzQ

2023-08-01 23:28:05
Ocena: brak

mam pytanko, wie ktoś jak zrobić w edytorze map obiekty które nie są przeszkodą albo nie są aktywnym budynkiem?

2023-08-23 18:39:34
Ocena: brak

możesz takie zrobić w edytorze map unleashed

2024-01-03 19:22:17
Ocena: brak

Wraz z nowym dodatkiem spośród prezentowanych obiektów aretuza została zamieniona na jakiś wodorost, wodospady i płomienie mają inną grafikę, lampy tyż, a także są dostępne w 'zwykłym' edytorze. Czerwone drzewa mają inny wygląd, ale nie są dostępne.
Co do moda z dodatkami od Uhma to przypomnę, że dopiero po skasowaniu go są dostępne niektóre obiekty. Pragnę zauważyć zmiany innych grafik, jak też niektórych innych właściwości.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.