Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Takie dobre mapy, że aż JB mnie wyręcza przy uploadowaniu :D
Jest prosty sposób odblokowania obiektów z HoTA i SoD (bo tu nie ma wszystkich, poza tym jedna grupa drzew ma błędną siatkę :P) w edytorze.
Przygotowałem odpowiedni plik. Wystarczy go wrzucić do folderu "data". Miłej zabawy ;)
https://www.dropbox.com/s/tfyb22oied2u2w1/EdObjts.txt?dl=0
Drzewa są w "dirt", wodospady w "grass", aretuzy nie trzeba było dodawać, jest w "water". Cała reszta jest na końcu (lub prawie na końcu w przypadku ognia) w "all objects" w zakładkach edytora.
Plan był tylko, żeby dodać jedynie obiekty z HotA. Zdaje sobie sprawy, że niektórych nie ma, dla przykładu taki jeden z kampanii HotA(Kto grał drugą kampanię, wie o jaki chodzi, JB nie chciała go ukazać w poście, nie wiem czemu. Osobiście nie mam do niego dostępu). Jedne drzewa mają błędną siatkę, bo tylko taką znalazłem w domyślnych mapkach HotA. Ciekawi mnie jak udało Ci się odblokować zawartość obiektów HotA, żeby te wyświetlały się w edytorze. Co myślisz na temat Unleashed map editor? Myślisz, że możliwe by było przerobić go na edytor czytający mapki formatu HotA i posiadający wszystkie obiekty tej modyfikacji? To zapewne by był gigantyczny krok dla mapmakerki. Trzymam kciuki.
jeśli chodzi o ukryte obiekty SOD, to był już na JB post w którym się znajdowały. Znowu nie wszystkie, chociaż wysyłałem. Zabrakło flag, odwróconych bohaterów i łodzi.
Tu jest post, jak dodawać obiekty w SoD, choć w dość kiepskim angielskim:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42328&PID=1360068#focus
Unleashed Map Editor to pewien krok naprzód, ale na co dzień nie korzystam ze zbyt wielu jego nowych funkcji. Wszystko, czego potrzebowałem było już w spatchowanym edytorze WoGa. Kompletnie nie znam się na programowaniu, więc nie mogę pomóc, znam się co najwyżej na dodawaniu nowych obiektów do gry.
Widzę, że w Hocie jest jeszcze 8 nowych skał. Plus do tego statki i te nowe sprajty bohaterów. Jak wrócę z roboty i nie będę nieprzytomny to jutro dodam.
Inna sprawa jak ktoś robi mapki pod SOD lub HotA i ma możliwości Unleasheda. Tak czy siak naprawdę wielkie dzięki za to co zrobiłeś stary i link do tego tematu wyżej. Jesteś niesamowity. Od dawna miałem chrapkę na Krakena, czyli ośmiornicowy ołtarz Rogu Otchłani. Myślałem, że jedyny sposób, żeby się do niego dorwać to edytor kampanii map formatu HotA (kyóry HotA Crew nie chcą dodać do gry aż do teraz, nie wiedzieć czemu) i wypakowanie przez niego map kampanii. Wielkie dzięki naprawdę! Teraz mogę umieścić te obiekty na swojej mapie, która ma wyjść w niedalekiej przyszłości. :)
Ps: za chęć wrzucenia dodatkowo sprite'ow bohów, łodzi i 8 skał wodnych dodatkowo dzięki!
Gotowe. Pierwszy link jest do edytora map HoTA, drugi do SoD. W folderze data mogą znajdować się oba jednocześnie. Skały o których wspominałem są w "dirt".
https://www.dropbox.com/s/tfyb22oied2u2w1/EdObjts.txt?dl=0
https://www.dropbox.com/s/djby7fnve2tv1sn/Objects.txt?dl=0
Miałem problem z wyświetlaniem się obiektów dodanych przez HotA 1.6. Dopiero wyrzucenie tego pliku spowodowało, że obiekty pojawiły się ponownie. Prosiłbym o jakąś aktualizację pliku.
@Tabris Łapaj Tabris, wszystko co jest spoza domyślnego edytora wrzuciłem teraz do zakładki Miast, żeby było bardziej przejrzyste dla użytkownika. To prawda, z każdą wersją, która dodaje nowe obiekty do HotA trzeba będzie plik aktualizować. Sam zajmuję się tym na bieżąco bo robię mapki w HotA, więc nie widzę problemu, żeby przy okazji udostępniać plik dla reszty.
https://www.mediafire.com/file/nl5py33p7podzim/EdObjts.txt/file
Dodałem do edytora zniszczoną bramę do podziemi, plus wszystko co jeszcze tylko byłem w stanie dodać :P może się komuś przyda.
Wersja pod HotA 1.6.1:
https://1drv.ms/t/s!Ahfxr6a8tP2F8T-ovsiTbjpD42nj?e=lYEXZM
Wersja pod SoD:
https://1drv.ms/t/s!Ahfxr6a8tP2F8UAIz1dJn8kpaUvu?e=aGlQzQ
mam pytanko, wie ktoś jak zrobić w edytorze map obiekty które nie są przeszkodą albo nie są aktywnym budynkiem?
możesz takie zrobić w edytorze map unleashed
Wraz z nowym dodatkiem spośród prezentowanych obiektów aretuza została zamieniona na jakiś wodorost, wodospady i płomienie mają inną grafikę, lampy tyż, a także są dostępne w 'zwykłym' edytorze. Czerwone drzewa mają inny wygląd, ale nie są dostępne.
Co do moda z dodatkami od Uhma to przypomnę, że dopiero po skasowaniu go są dostępne niektóre obiekty. Pragnę zauważyć zmiany innych grafik, jak też niektórych innych właściwości.