Swamp and sand
Szczegóły
- Autor
- GB
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 1
- Graczy komputerowych
- 7
- Wyświetlono szczegóły
- 4557 razy
- Pobrano
- 3922 razy
- Średnia ocena
- 5.5000000000000000
Very difficult map for one player. It is 1 against 7 and some computer players are a bit priviliged (but it is not exaggerated). I was not able to win it myself on highest difficulty level, maybe you can try. If you win it on highest difficulty level, please write your town and hero and short strategy - I will try it also.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Finally I did it on highest difficulty level:) The beginning was very, very difficult and annoying, but after many hours of patience and anger I won ;) I started Tower with Solmyr with Necklace of Swiftness :)
Chryste Panie.... Gralem w to 4dni non stop 16h/24 :D
.
Po jednym dniu i wielu godzinach dojechal mnie komuter i probowalem sobie tlumaczyc ze to glupia plansza itd.. Ale nie moglem poprostu zyc z ta mysla, ze nie moge czegos przejsc...
.
Wczytalem sejva sprzed kilkunastu ruchow, poprawilem co nieco..
.
Moja strategia byla taka, ze poszedlem raz tunelem na poludniowo wschodni rog, na chwile zdobylem zamek, wzialem te bonusy wszystkie do ataku, obrony, itd.
Tam zeby wrocic do zamku i uzupelnic wojsko i nie isc na okolo, napadlem na jakies stworki i kliknalem ucieknij.
.
Wrocilem do swojego zamku podbudowanym bohaterem, zebralem wojsko i zostawilem pusty zamek. Chowalem sie z armią za wejsciem do jaskini i jak jakis wrog szedl w strone zamku, to ja wyskakiwalem i go zabijalem zabierajac wszystkie artefakty :)
.
Cudem natrafilem na zwoj teleportacji. Niestety nie mialem ani magii ziemii, ani powietrza, wiec gra byla bardzo ciezka... Zajela mi 4dni, bawienia sie w chowanego z najsilniejszymi dwoma bohaterami wroga.
.
Z elfickich zamkown na ktore napadalem pod koneic tygodnia uzbieralem milion zlota i moglem zaczac budowac armie archaniolow.
.
Tak biegalem w kolko nie wydajac za duzo kasy, potem dorobilem sobie pomocniczego bohatera z magia ziemi na ekspert ktory odganial wrogow i dostarczal mojemu glownemu bohaterowi wojsko.
.
Najtrudniejsza mapa na jakiej gralem, ale bylo bardzo przyjemnie :)
.
Gralem zamkiem na archanioly na poziomie trudnosci 170%(przedostatni) :)
.
Dziekuje za mape ;)