Afryka
Szczegóły
- Autor
- Wilczek
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 7
- Graczy komputerowych
- 1
- Wyświetlono szczegóły
- 6474 razy
- Pobrano
- 6157 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Afryka!
Tajemnicza ziemia zwana czarnym lądem, od wieków targana wojnami.
Nadszedł czas by się zjednoczyła.
Czerwony-Egipt
Niebieski-Południowa Afryka
Brązowy-Songhai/Ghana/Mali
Zielony-Współczesna Angola
Pomarańczowy-Hiszpania
Fioletowy-Arabia
Jasnoniebieski-Etiopia
Różowy-Madagaskar (TYLKO KOMPUTER)
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Wahałem się między wystawieniem czwórki a piątki, ostatecznie wybrałem gorszą ocenę ze względu na to, że grę zaczynamy bez żadnego bohatera - na najwyższym poziomie trudności należy oddać pięć tur, zanim będziemy mogli kupić pierwszego herosa. Mogę sobie wyobrazić, że zostało to zaplanowane po to, by dać komputerowi przewagę i zwiększyć poziom trudności mapy, ale moim zdaniem jest to zły pomysł, jest wiele innych i lepszych sposobów na wspomożenie komputera, a w siedzeniu w zamku i oddawaniu tur nie ma niczego przyjemnego.
Gra w "Afryce" może być albo prosta, albo ogromnie trudna, w zależności od RNG, ale to już specyfika Heroesów. Najbardziej mogą ją popsuć rozbitkowie, których jest sporo na wodzie, moim zdaniem zdecydowanie zbyt wiele.
Poza tym mapa ma kilka drobnych i prawie nieistotnych błędów jak niepotrzebną kropkę w tytule, dekorację blokującą ścieżkę czy kupkę złota, która omyłkowo zamiast na lądzie znalazła się na wodzie. Również, w zależności od poglądów, niektórzy mogą się czuć rozbawieni, a inni oburzeni, że arabskie i święte dla religii islamu miasta, Mekka i Medyna, są reprezentowane przez frakcję Inferno, czyli diabły. Ja bym się na miejscu autora bał żartować z muzułmanów. ;)