Sojusz
Szczegóły
- Autor
- Pudrzo
- Rozmiar
- M (72x72)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 3
- Graczy komputerowych
- 1
- Wyświetlono szczegóły
- 2436 razy
- Pobrano
- 1562 razy
- Średnia ocena
- 2.0000000000000000
Wy-magowie musicie sprzymierzyć się przeciw wspólnemu wrogowi, który najechał wasze ziemie i chce wyplenić magię z tych terenów. Zakończcie wojnę ze sobą i stańcie w obronie magii!
Trzech graczy Fortecy dysponujących po trzema nierozbudowanymi miastami zjednoczyło się w sojuszu, którego wrogiem będzie posiadający cztery Zamki wróg.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Witam
Mapka jest do poprawienia i to sporo. Przede wszystkim:
- bezsensowny sojusz
- zbyt duża ilość zamków startowych (wszystkich kolorów)
- mała ilość zasobów i kopalni (forteca jest jednym z najbardziej zasobochłonnych miast w H3)
- słabe wykończenie mapy od strony wizualnej
- wejście do podziemi strzeżone przez setki troglodytów (nie opłaca się tam schodzić)
- mała ilość obelisków
- słaby CPU
- brak zasobów = nie rozwijamy miasta startowego
- brak fabuły
- nierównomierny dostęp do siedlisk
Pograć można, można nawet ukończyć mapę, ale pytanie po cholerę?