Warning (2): filesize(): stat failed for Lost Temple_v1.2.h4c [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Lost Temple

Szczegóły

Autor
Max
Rozmiar
Duża (113x113)
Poziom trudności
Ekspert
Język
Angielski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i armii.
Graczy ludzkich
4
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
2476 razy
Pobrano
2348 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

"13 towns on the map (4-players, 9-neutral).
Any player may have tavern, two gold mines, dragon cityes, each levels of shrines, etc. Centre - Power Ups, Artifacts, underground tunnels.
Created by Max[Apes], Russia, Apatity"

Komentarze

2023-04-15 21:37:13
Ocena: 4
Recenzja

Duża mapa z wieloma miastami, kopalniami i skarbcami, a także najpotężniejszymi artefaktami do podzielenia między czterech graczy. Zaczynamy w szerokiej strefie mając do dyspozycji siedliska 1 i 2 poziomu a także zestaw kopalni, w tym złota, słabo strzeżona. Na dzień dobry otrzymujemy Rękawice jeźdźca, a zatem eksploracja jest dość szybka. Dodatkowo ułatwiają ją portale. Aby dostać się do strefy neutralnej musimy pokonać strażników i tu niespodzianka, bowiem niektóre z przejść bronione są przez istoty 3 lvl, a inne 4, nietrudno domyślić się, z którego skorzystamy. Inną drogą do wyjścia z naszej strefy jest skorzystanie z portalu wejścia. Możemy dzięki niemu przedostać się do podziemnej wysepki ze stocznią i latarnią morską by następnie zająć położone w pobliżu miasto naszej frakcji. Morzami możemy dostawać się do analogicznych wysp innych graczy.

Neutralna strefa jest otwartym terytorium z wieloma miastami, które są słabo strzeżone, za to nieco rozbudowane. Ponad to możemy zyskać dostęp do najpotężniejszych artefaktów - wystarczy tylko walka z grupą czarnych smoków. Tunelem możemy dostać się do podziemi by powalczyć o w pełni, z sanktuarium Graala, Azyl. Jest on jednak dobrze strzeżony. Przeciwnicy kierowani przez SI radzą sobie przeciętnie, jakkolwiek byli w stanie zająć dodatkowe miasto na wyspie nie stanowili większego problemu. Na mapie brak jest fabuły, chatek misji, czy wyroczni. Sporo jest Smoczych miast, są jednak w oddalonych miejscach. Od strony technicznej wykonanie mapy jest przeciętne. O ile tereny startowe wyglądają dobrze, to nieco gorzej jest w wypadku strefy neutralnej, a podziemia są miejscami pozbawione obiektów terenu. Finalną oceną zostanie 4.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.