Crisis III

Szczegóły

Autor
Huntka
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
zajęcie miasta
Warunki przegranej
upływ czasu
Graczy ludzkich
4
Graczy komputerowych
1
Wyświetlono szczegóły
2220 razy
Pobrano
1949 razy
Średnia ocena
0

Mapę rozpoczynamy jako jeden z lordów sił dobra. W zamku czekają na nas dodatkowe oddziały, ułatwiające start. W przypadku problemów z drewnem, które mogą wystąpić ze względu na sporą niedostępność tartaków, warto wyruszyć na morze, gdyż szczątki po nim pływające pozwalają uzupełnić niedobór. Sąsiedzi są dosyć niespokojni, a w górach czyha ostateczny wróg - nekromanci. Aby wypełnić misję przed upływem czasu należy zdobyć ich stolicę. Istnieją ku temu dwie drogi. Pierwsza wiedzie przez portale, bronione przez ogromne ilości czarnych smoków. Druga wiedzie przez bramy graniczne, których namioty kluczników znajdują się w różnych zakątkach mapy. Tak czy siak przyjdzie nam się zmierzyć ze smokami, choć druga droga jest znacznie łatwiejsza.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.