Crisis II

Szczegóły

Autor
Huntka
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Woda
Kontynenty
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
zdobycie artefaktu
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
3
Gracze komputerowi
3
Wyświetlono szczegóły
257 razy
Pobrano
237 razy
Średnia ocena
0

Spora mapa na której przyjdzie nam walczyć czarodziejką lub czarodziejem przeciwko sąsiadom i siłom zła. Grę zaczynamy z kilkoma dżinami, co przy rozsądnym gospodarowaniu lampami i taktyce znacznie ułatwia start i pozwala bezstratnie oczyścić okolice zamku z potworów niższego poziomu. Należy również wyprawić na morze i zmierzyć z Czarnym Władcą, który jest mocnym przeciwnikiem. Dostępu do artefaktu, będącego głównym celem misji, poza układanką z obelisków chroni spora armia smoków, stanowiących spore wyzwanie na koniec rozgrywki. Barbarzyńcy z pustyni mogą być zagrożeniem na krótką metę, a nekromantami z południa nie trzeba się przejmować przed otwarciem Wrót Nieumarłych.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.