Crisis I

Szczegóły

Autor
Huntka
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
jedna strona pokonuje drugą (drużyny)
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
2
Gracze komputerowi
4
Wyświetlono szczegóły
117 razy
Pobrano
82 razy
Średnia ocena
0

Ogromna mapa, na której przyjdzie nam się zmierzyć z kilkoma wrogami w sojuszu. Komputer ma sporą przewagę i pozostajemy bez sojuszników, gdyż każde państwo nadbrzeżne woli walczyć samodzielnie z przeważającymi siłami wroga. Start rycerza jest ciężki pod względem ekonomicznym, gdyż jedynym dostępnym na początku źródłem surowców jest kopalnia rudy i po resztę trzeba się wyprawić na ziemie wroga. Czarodziejka natomiast znajduje się bardzo blisko wrogów opisanych w prologu - Nekromanty Zumba i Lorda Agrabala. Na mapie jest sporo miast a sytuację utrudnia spora ilość nieprzewidywalnych portali. Aby rozpocząć eksplorację morza, należy najpierw przenieść się za pomocą portalu na wyspy, gdyż tam znajdują się jedyne stocznie.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.