Lightbringers II

Szczegóły

Autor
Huntka
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
jedna strona pokonuje drugą (drużyny)
Warunki przegranej
strata bohatera
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
5
Wyświetlono szczegóły
2012 razy
Pobrano
1872 razy
Średnia ocena
0

Jest to rozgrywka typu RPG - samotny bohater kontra całe zło tego świata. Wcielamy się w generała Paladynów Światłości, Lorda Arcy, mającego ważkie zadanie zaprowadzenie pokoju. Jednakże już za późno na rokowania dyplomatyczne, musi przemówić siła oręża. Budzimy się na wyspie, w wiosce elfów. Jedyną drogą na kontynent jest portal i jest to bilet w jedną stronę, gdyż powrót utrudniają smoki. Na początku wygrywamy walki dzięki kombinacji dżinów z łucznikami, ale nie wystarczy to na wygranie całego scenariusza. Rozbudowa miast nie gra wielkiej roli, gdyż na mapie istnieje sporo takich bez możliwości rozbudowy z generatorami jednostek, którymi trzeba rozsądnie dysponować, by pokonać przeważające siły wroga. Kluczową rolę ekonomiczną grają kopalnie złota, po które warto się pofatygować.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.