Wojna o Wszystko

Szczegóły

Autor
Kyku
Rozmiar
G (252x252)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
8
Gracze komputerowi
0
Wyświetlono szczegóły
3596 razy
Pobrano
3762 razy
Średnia ocena
5.0000000000000000

"Wojna wybuchła, każde z królestw stara się zostać władcą absolutnym, poprowadź jedno z królestw do totalnej dominacji."

Witam, moja pierwsza mapka jaką umieszczam w sieci :) i było to spore wyzwanie, sporo się namęczyłem z mapką "G", ale motywowałem się twierdzeniem, że im większa tym lepsza. :)
Ogólnie tworzyłem tę mapkę dla siebie, tak jak ja wyobrażam sobie taki ideał wielkiej wojny na wielkiej mapie w H3, stworzyłem ją w tydzień.
Nie używałem polskich znaków w mapce, ponieważ z Hotą robią się jakieś krzaczory, ale może się zdarzyć tak, że przez nieuwagę gdzieś jednak użyłem tego polskiego znaku. ;)
Stworzyłem tę mapkę gdyż zawsze denerwowały mnie mapy podstawowe, gdzie to z każdej strony może wbiec przeciwnik i nas irytować, poza tym inspiracją było dla mnie kilka fanowskich mapek, gdzie każdy z graczy posiada swój teren, ale postanowiłem zrobić wielką wojnę. :)
Na mapie został wykorzystany limit zamków, oraz wszystkich budynków, które dają bonusy do statystyk, jest Graal, a także Ostrze armagedonu. :)
Co do balansu, nie chciałem robić zrównoważonej, zbalansowanej do perfekcji mapy, a taką mapę w którą by się po prostu świetnie grało.
Także są wszystkie zamki, a grywalnymi są wszystkie klasyczne, bonusami do znalezienia są Wrota żywiołów i zamek z Hoty.
Miejsca startowe są różne, niektóre trudniejsze inne łatwiejsze, każdy posiada różne bonusy, i różne znajdźki, raz dobre raz złe. :)
Może się wydawać że niektórymi zamkami jest łatwiej, a innymi trudniej i o to właśnie mi chodziło, przez to każdym zamkiem trochę inaczej wygląda rozgrywka, co powinno się, mam nadzieję, spodobać.
Dla przykładu:
Jeden zamek ma mocne artefakty i ogólnie niezłe miejsce, ale za to problem z zasobami, tego jest więcej, niektóre maja też równowagę, ale ogólnie i tak w późnej rozgrywce nie powinno być wielkich różnic, po prostu chciałem, aby było ciekawie grać każdym z zamków, a nie żeby pozycje każdych zamków były swoją kalką, co jest bardzo nudne moim zdaniem.
Mapa raczej do prostych nie należy jak i dla nas, jak i dla komputerowych przeciwników. :)
Pomimo faktu, że każdy z graczy może zdobyć kilka zamków, to ilość potworków i ich siła jest dość duża, a niektóre wielkie skarby są silnie chronione, granice królestwa są silnie obwarowane, także uzyskamy naprawdę wielkie poziomy, i stoczymy wiele trudnych i wielkich bitew :)
Bugi zapewne jakieś mogą się zdarzyć w końcu to mapka "G", a ciężko jest wypatrzeć, ale ogólnie według edytora nie ma problemów. :)
Oczywiście może też się nie spodobać, każdy ma różne gusta, ale mam nadzieję że jednak się spodoba.
Życzę miłej gry, pozdrawiam.

Komentarze

2019-09-08 21:04:51
Ocena: 5

OMG... Rzeczywiście ta mapka to totalna rozwałka. Osiągnięcie statów po 99 nie jest tu specjalnym osiągnięciem. Bitwy potrafią być srogie. Mapa nie posiada limitów (prócz wrót wymiarów i lotu), więc największym "problemem" okaże się dyplomacja, która potrafi nieźle namieszać jak zwykle. Całe szczęście mamy town portal, więc da się takowych gagatków również sukcesywnie osłabiać metodą hit&run. Choć uważam to za niepotrzebne wydłużenie rozgrywki. Town portal implikuje także taktykę jednego super herosa. Strona wizualna mapy stoi na wysokim poziomie.

Nie wiem tylko po co były namioty klucznika. Charakter mapy zmusza do walki o teren, a to oznacza że nie za bardzo można sobie pozwolić na jakieś poboczne zwiedzanie w wolnej chwili.

Podsumowując całkiem przyjemna mapka dla ludzi preferujących granie jednym wypasionym, "obsługującym" wszystko herosem.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.