Wiedźmin

Szczegóły

Autor
Maci3k
Rozmiar
G (252x252)
Poziom trudności
Normalny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
6
Gracze komputerowi
2
Wyświetlono szczegóły
15044 razy
Pobrano
13175 razy
Średnia ocena
5.6666666666666667

Mapa przenosi nas do świata przedstawionego w Sadze o Wiedźminie. Wcielamy się we władcę jednego z sześciu państw północy, by spróbować swoich sił zarówno jako dowódca wojsk jak i świetny strateg planując podboje i przeciwstawiając się Cesarstwu Nilfgaardu, swoim sąsiadom oraz pladze Dzikiego Gonu.
Wszelkie błędy i pomysły proszę zgłaszać na adres email: maciekstepien1@wp.pl

Komentarze

2015-12-30 12:51:35
Ocena: 6

Świetnie zrobiona mapa.

2017-03-03 18:21:57
Ocena: 6

Świetna mapa na gry online ze znajomymi. Świetnie zbalansowana i niezywkle ciekawa. Polecam.

2019-07-02 13:23:59
Ocena: 5

Dobra mapa z ciekawą rozgrywką, aczkolwiek promująca logistykę oraz herosów ofensywnych. Z tym balansem to trochę do ideału daleko. Ale czy w tego typu mapach balans w ogóle jest możliwy?
Niektóre frakcje są ewidentnie poszkodowane. Potwory rozmieszczone na mapie są zdecydowanie za słabe, przez co nie można sobie pozwolić na chwilę oddechu i frakcje centralne bardzo szybko nastawione są na jatkę ze wszystkimi co odbija się na możliwościach ich rozwoju. Taki Nilefgard (nie wiem czy dobrze piszę, bo nie znam za bardzo uniwersum Wiedźmina - jasnoniebieski) na południu ma bardzo szybko dostęp do miasta generującego mu olbrzymie przychody i jedyna konkurencja czeka go tylko na północy (a raczej ofiara). Z kolei Redania (niebieski) mimo podobnych warunków ekonomicznych musi mierzyć się od razu z wrogiem na północy, południu i wschodzie. Można byłoby to zbalansować odpowiednią siłą potworów w zależności od cieśniny lądowej. A tak wszystko determinuje geografia i logistyka. To wybór frakcji decyduje o tym czy rozgrywka jest łatwiejsza, czy trudniejsza.

Mimo wszystko mapa zasługuje na wysoką ocenę. Wprawdzie pod względem wyglądu mapa jest odrobinę uboga (przypomina standardowe mapy z podstawowej wersji gry), jednak cieszy użycie łańcuchów górskich czy rzek oddzielających poszczególne frakcje. Znajdzie się tu także parę ciekawych i trudno dostępnych sekretów dających konkretne profity. No i nieustanne poczucie zagrożenia ze strony "Dzikiego Gonu", który może popsuć szyki niejednemu pretendentowi do hegemonii.
Jeśli lubisz mapy, których warunkiem zwycięstwa będzie posiadanie kilku dużych armii broniących różnych miejsc na mapie, a nie jednego wypasionego herosa, który kontroluje wszystko w każdym momencie, to jest to mapa dla Ciebie.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.