World of Warcraft 1.51 FFA

Szczegóły

Autor
Danzon
Rozmiar
G (252x252)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Kontynenty
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
pokonanie bohatera
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
6
Graczy komputerowych
2
Wyświetlono szczegóły
9993 razy
Pobrano
7403 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Mapka przedstawia światy Azeroth i Draenor z gry Warcraft. Możemy kontrolować królestwa ludzi, orków czy też nocnych elfów oraz wiele innych. Musisz wybrać po czyjej chcesz być stronie. Dołącz do Przymierza lub Hordy i przejmij władzę nad światem. Mapka wciąż jest poprawiana i doprowadzana do jak najlepszej grywalności.

Komentarze

2015-11-03 19:48:14
Ocena: brak

Wypiszcie w komentarzach wszystkie wady w balansie tej mapy.

2015-11-03 19:51:50
Ocena: brak

I wszelkie rażące błędy tej mapy.

2019-12-12 22:58:12
Ocena: 4

Grałem :) fajna mapka. Ciekawy świat Warcraft. Jednak jest parę błędów. Osobiście zablokował bym lot i DD. Questy dodał jakieś bardziej wymagające, za które były by mocne nagrody. Niektóre artefakty poblokował.

2020-02-07 14:30:24
Ocena: brak

blom88 cieszę się że Ci się podoba i dziękuję za komentarz odnośnie błędów/braków/pomysłów, staram się czasami wolny czas poświęcić nad poprawianiem mapki :). Teraz jak wyszła HotA 1.6 mogę się pobawić terenem i rozgałęzionym systemem zadań. Mapa bez TP&DD to 2 kliknięcia. Obecnie staram się przygotować linie fabularną z dodatku Legion i rozbudować teren na Argus. Będę chciał w najbliższym czasie załadować tutaj odświeżoną wersję mapki.

2020-02-07 18:36:40
Ocena: brak

To napewno zagram :)
Jestem fanem Warcrafta i naprawdę kawał dobrej roboty zroboles, a teraz jak jeszcze udoskonalisz mapkę to nie zawacham sie "6" dać :)

2020-03-27 11:47:54
Ocena: brak

I jak tam idą prace? W dobie koronaworusa pograłbym w dobrą mapkę :)

2020-05-15 09:59:20
Ocena: brak

Po dłuuugiej przerwie, znowu się zabrałem nią :D. Dodałem Zin-Azshari i dodatkowe questy na mapie, które wymagają zabicia pewnego potwora lub zdobycie artefaktu. Dziś pogram w nią, zobaczę czy wszystko gra i dodam ją w tym tygodniu na pewno. U mnie koronaświrusek mija w porządku, ze względu na studia nie miałem za bardzo czasu na edytowanie mapy, a jak tam u Ciebie :D
?

2020-05-16 22:34:40
Ocena: brak

Po stworzeniu World of Erathia (aktualna wersja mapy na, heroes3.eu) zabralem sie za kolejna ogromna mapę tworzoną w universum swiata heroes i już jestem na baaardzo zaawansowanym etapie, ale niestety póki co przyszedl kryzys i pracę stanely w miejscu, brak weny i chęci. :).
Nowy latka bardzo duzo dodaje do opcji edytora, pozwala na tworzenie zlozonych zadań, fajna zabawa z tego wychodzi. Jesli chodzi o questy to sprobuj z tym sie bardziej pobawić by urozmaicic rozgrywke :)

2020-05-17 14:48:00
Ocena: brak

Właśnie już obczaiłem tą mapkę o Erathii w edytorze. Wygląda na pierwszy rzut oka wybornie :D. Na pewno ją ogram, bo niedawno przeszedłem Odrodzenie Erathii i Cień śmierci i fajnie będzie teraz zagrać taką globalną wojenkę. Zastanawiało mnie czy nie byłoby jeszcze fajnym pomysłem ustawić Tatalii gracza/bota, byłaby większa bitka :). Ja właśnie pograłem trochę w moją i wyeliminowałem parę błędów, typu że dało się ominąć klucznika itd. xdd. Co do innych map to miałem jeszcze z Giant, mapkę Ogniem i Mieczem ale nie publikowałem jej bo była zrobiona dosyć na kolanie jeżeli chodzi o dokładność geograficzną, ale doskonale odzwierciedla jak Rzeczpospolita miała przesrane w swoim sąsiedztwie :D.

2021-03-03 10:57:00
Ocena: brak

Jestem wielkim fanem tej mapy :P
Obczaiłem mapkę w edytorze i rozpocząłem już grę... na pierwszy rzut oka:
- Wrota Wymiarów dostępne po osiągnięciu 50 poziomu w chatce z zadaniem, natomiast Lot po osiągnięciu 20 poziomu - Uważam, że trochę za niski poziom.
- Bardzo dużo zadań to na wielki plus - jestem fanem zadań. Bardzo podobają mi się złożone zadania jak np (70, 47). Najpierw wykonujesz jedno, wracasz dostajesz nagrodę, wykonujesz kolejne. Edytor wprowadził fajny motyw z tym. Można by nad taką formą zadań popracować
- Dla mnie, na minus to za dużo artefaktów, a już w ogóle nie lubię jak artefakty są losowo przydzielane na mapie, albo w formie rozbitków na morzu. Dla mnie artefakt to artefakt, gdzie trzeba się natrudzić by to zdobyć (Patrz zadanie na Miecz Anielskiego Sojuszu). Poza tym człowiek wtedy bardziej docenia elementy ekwipunku, jak np dostał bym taką Księgę Magii Ziemii w chatce misji gdzie musiałbym wykonać np 3 zadania :)
- Bohater (187,123) Mekkatorque ma biografie Muradina :)
- Azjol-Nerub ciekawie przebudowane :)
- Co do bohaterów, np Lady Wash ma umiejętność Magii Wody, można dodać jej parę zaklęć z Magii Wody, by znała je od początku gry, bo raczej wątpię, by np w takim Coilfang Rese (Inferno) w gildii magów pojawiały się zaklęcia Magii Wody i analogicznie do innych bohaterów.
- Ogólnie fajnie by było pobawić się występowaniem zaklęć w gildiach magów. Np W zamkach Nocnych Elfów częściej występowały by zaklęcia z magii ziemii, u ludzii leczące. Np w gildiach magów opuszczonych występowałyby czary takie jak np: Spowolnienie, Kamienna Skóra, Fala Śmierci, Ruchome piaski, Ożywienie, Przygnębienie itp. U Orków: Żądza Krwi, obowiązkowo, Błyskawica, U Elfów: Kamienna Skóra, Precyzja, Kontratak itp. U Ludzi: Błogosławieństwo, Modlitwa, Wskrzeszenie...
- Można też wyłączyć w niektórych miastach poziomy gildii magów. Np. w Zul'Gurub tylko gildia do 3 poziomu dostępna, w Dalaranie do 5 poziomu itd... a na czary można by było zrobić też zadania :)
No nic zabieram się do grania :) zobaczymy jak fabuła wygląda. Kolejne kilka godzin przedniej zabawy :)

2021-03-03 15:16:09
Ocena: brak

No i widzisz stary :D Właśnie takich uwag mi potrzeba, jak na przykład z czarami, bo nie wiedziałem że da się tam przydzielić występowanie konkretnego czaru dla zamku. Bardzo doceniam twoje spostrzeżenia.
Przyjrzę się artefaktom, chociaż byłem koncepcji żeby artefaktów było sporo, żeby wielu bohaterów było całkiem silnych :D ale może i masz rację. Jest całkiem spory manewr w tej kwestii.
Ja ostatnio ogrywałem jakoś po 5h dziennie przez 3 dni Haha, także życzę miłej gry kolego :)

2021-03-18 12:32:43
Ocena: brak

Mapa jest ogromna, cały czas ją ogrywam jeszcze, ale jak na razie z uwag to:
-Zadanie na zaklęcie miejski portal (63,164) dostępne stanowczo za łatwo, gdy przybyłem tam moim bohaterem... okazało się, że był już wcześniej tutaj komputer i nie dostałem zaklęcia. Może lepiej było by zrobić kapliczkę z zaklęciem Miejski Portal i do niej bramę albo strażnika z jakims zadaniem?
-Grałem graczem zielonym tj Nocnymi Elfami i troche dziwne to było, że mogłem w karczmie wynająć bohaterów nieumarłych, gdzie np pojawiła mi się Sylvanas. W opcjach można zmienić ustawienia bohaterów i tego jaki gracz jakiego bohatera może wynająć, by np Horda miała dostępnych tylko bohaterów Hordy, a Przymierze bohaterów Przymierza. Dodałoby to do gry więcej realizmu.
-Ustaliłbym jakieś cykliczne zdarzenie w późniejszej fazie gry (np raz na 20,30 dni) by zabierało graczowi surowce i złoto, gdyż w 5 miesiącu mam złoto liczone w milionach. Dodatkowo można też poblokować skarbce w niektórych bastionach
Póki co tyle, resztę rzeczy opisałem wcześniej.

2021-09-08 19:41:19
Ocena: brak

Cześć! Żyję. Przeczytałem wszystkie uwagi już jakiś czas temu Blom, wielki dzięki za nie, bardzo mi zależy na tym żeby mapa była jak najlepsza. Wszystko co wypisałeś zastosowałem już na mapce, czyli:
-Miejski portal jest możliwy do zdobycia na późnym etapie gry TYLKO po zdobyciu szarego klucznika prowadzącego do kaplicy magicznych sekretów. Podobną rzecz będę musiał jeszcze ogarnąć dla Wroty Wymiarów
-Zadań jest teraz co najmniej 2-3 razy tyle co poprzednio, również zastosowałem poziomowanie zadań. Jestem teraz na etapie ich balansowania i ogrywania czy za silny przedmiot nie jest za prosty do zdobycia lub nagroda jest śmieciem w porównaniu do zadania. Nie wszystkie są zadbane o jakiś wyjątkowy opis, bo na to teraz nie mam czasu ;)
-Usunąłem praktycznie wszystkie losowe artefakty leżące po mapce. Pozostałe są strzeżone przez bardzo silne stwory, bądź leżą za klucznikami, albo są możliwe do zdobycia na późniejszym etapie gry. Generalnie zostało kilka randomówek 2 lev i parę 3 lev.
---W zamian każdy wrak będzie zapewniał jakiś skarb.
---Dodałem kilka smoczych utopii (których oprócz standardowych smoków, strzeże na start 50 jednostek 7 poziomu)
---No i oczywiście chaty z zadaniami zapewniają też sporo przedmiotów. Np. w Northrend wykonanie wszystkich zadan z chaty pozwoli Ci złożenie błyskawicy tytana.
-Mekkatorque ma już własną biografię, jak już w zasadzie każdy bohater. Opisy pochodzą z WoWpedii czy czegoś tego pokroju.
-Cieszę się, że przebudowa Azjol-Nerub się podoba. Przebudowałem jeszcze kilka miejsc w Lordaeronie. Gilneas teraz na moje oko również będzie ładniejsze ;)
-Każdy z bohaterów dostaje na start 4 zaklęcia (coś na podobieństwo Warcrafta 3). Gildie magów mają ustawione zaklęcia, które na pewno wystąpią i np. Krwawe Elfy będą miały o kilka więcej zaklęć magii ognia, a Ludzie więcej zaklęć magii wody.
-Poziomów Gildii Magów nie wyłączałem, ale zrobiłem przykładowo Spacer po wodzie na zadanie w dwóch miejscach.
-Bohaterowie nieumarłych już nie będą więcej dostępni dla nocnych elfów ;) i analogicznie takie ustawienie dla każdej rasy. Orkowie wykupią tylko orkowych bohaterów i najemnych, a Krwawe elfy tylko bohaterów dla Wroty Żywiołów itd.
-Poblokowałem zgodnie ze wskazówką 2 skarbce z Bastionów oraz zostało dodane cykliczne zadanie zabierające surowce.
Póki co to tyle :) Myślę, że na dniach zaktualizuję mapę i będziesz się jeszcze lepiej bawił :) Pozdrawiam

2022-03-09 22:56:06
Ocena: brak

Czy na portalu jest zaaktualizowana mapa, ze zmianami o których wyżej pisze autor?

2022-03-10 19:26:13
Ocena: brak

Nie, autor nie wysłał takiej.

2022-04-30 17:34:21
Ocena: brak

Mapa została zaktualizowana 30 kwietnia 2022 r. Słowo od Autora:
"Zmiany od ostatniej aktualizacji (+ z mojego ostatniego komentarza):
-Poprawki w zadaniach (Chaty proroka)
-Wizualne zmiany w wielu krainach i lepsze skomunikowanie ze sobą kilku lokacji
-Przesunięcie miasta w Pandarii do centrum kontynentu oraz usunięcie na wejściu szarego klucznika, tak by już we wcześniejszym etapie rozrywki kontynent odgrywał ważniejszą rolę i był aktywnym miejscem, do którego będzie trzeba zaglądać.
-Usunięcie Gralla w Inferno komputerowego gracza różowego, więc impy już nie będą nam włazić w dupe na każdym kroku :)
-Usunięcie Skrzydeł Anioła z dropu (możliwe do zdobycia jako quest).
-Zmiany przy smoczych utopiach (słabe dropy w podstawowych krainach, lepsze w trudniej dostępnych miejscach)
-Zmodyfikowanie mechaniki gry. Od teraz różowy gracz wcielający się w Płonący legion, będzie mógł z odseparowanego miasta wysłać do Azeroth lub Outland swojego bohatera, który będzie nękał graczy. Portal z jego lokacji jest jednostronny i prowadzi losowo do jednej z 10 krain. Wymusi to na graczu zaangażowanie większych środków obronnych nawet na późniejszym etapie gry.
Chciałem zaznaczyć dla nowych ludzi, którzy zagrają w tę mapkę, że pewne nieścisłości mogą wynikać z powodu tego, że edytor H3 jest nieco ograniczony i nie pozwala odwzorować świata 1do1, a także na potrzeby samego stylu gry w H3 są potrzebne pewne zmiany. Ponad to nie znam dobrze całego lore Warcrafta, jestem niedzielnym graczem WoW'a, za to bardzo dobrze znam Warcrafta 3, a wiedzę o tym uniwersum czerpię głównie z YT i książek. Niemniej jednak mam nadzieję, że mapa dostarczy wam frajdy i niezapomnianych godzin spędzonych na rozgrywce, ponieważ jest to wieloletni owoc mojej pracy i staram się go na bieżąco usprawniać :D Około 8 lat temu postawiłem pierwszy skrawek terenu na tej mapce."

2022-05-15 22:01:12
Ocena: brak

Jedna z moich ulubionych map, która nigdy mi się nie nudzi, być może przez to, że uwielbiam zarówno Warcrafta jak i Heroes 3 :)
Przejrzałem mapkę w edytorze, przeczytałem opis zmian, na pierwszy rzut oka wygląda świetnie :)
Jak zagram to napewno znowu podzielę się wrażeniami :)
A wszystkim graczom SZCZERZE polecam tą mapę!!!

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.