Podziemna Wyspa

Szczegóły

Autor
Nor-Beer-T
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Kontynenty
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
pokonanie bohatera
Warunki przegranej
strata bohatera
Graczy ludzcy
1
Gracze komputerowi
4
Wyświetlono szczegóły
4302 razy
Pobrano
4492 razy
Średnia ocena
6.0000000000000000

Długa, dobrze wykonana misja, której celem jest zabicie bohatera zamkniętego na podziemnej wyspie. Gra skupia się głównie na dotarciu do tytułowej wyspy, jest długa i początkowo dosyć wymagająca. Mapa jest przyjemna dla oka, gra się całkiem długo, ale dzięki urozmaiceniom które napotkamy po drodze nie nudzi się. Polecam, tylko ściągać i grać!

Komentarze

2017-11-15 16:01:53
Ocena: 6
Recenzja

Mapkę zrecenzował: Lipa_4.

https://web.archive.org/web/20140423052327/http://mapy.heroes.net.pl:80/rec08.html

1. Wykonanie
W podziemiach na wygnaniu przebywa wygnaniec imieniem Cahl. Został tam uwięziony przez Theodorusa. Zadaniem gracza jest pokonanie Cahla, zanim ten urośnie w siłę i złamie zaklęcie jakie na nim ciąży. Aby tego dokonać musimy stworzyć naprawdę potężną armię i po drodze uwolnić Theodorusa z więzienia strzeżonego przez błękitne smoki. Tyle o fabule. Gra urozmaicana jest miłymi kontrybucjami :) Rzeź jest straszliwa, a zdobywane punkty doświadczenia idą w setki tysięcy, a nawet miliony. Mapa wykonana bardzo starannie. Jest w najwyższym stopniu urozmaicona, brak jakichś kanciatych brzegów, a autor zadbał o każdy szczegół. Podziemia również robią wrażenie, ale mogłoby być ich więcej. Także fabuła mogłaby być nieco bardziej rozbudowana (aż proszą się listy z więzienia od Theodorusa :-) ). Za wykonanie nota: 45 pkt.

2. Strona strategiczna
Strategie są w sumie dwie. Zaczynają się tak samo: jak najszybciej zająć wszystkie Bastiony, przedrzeć się Kyrre na brzeg morza, zejść do podziemi, jak najszybciej pokonać niebieskiego gracza (w tym czasie można zrobić desant morski na zielonego, ale nie polecam, bo jest on dość mocny, a nie przeszkadza nam w misjach), następnie urządzić jatkę brązowemu (dwa drzewa doświadczenia na wysokich poziomach - to ważne). Dalej jest rozdroże: rozpakować armię z trzech opanowanych obszarów i wykrwawiać się w bojach i questach nakazanych lub mieć bohatera na 30 poziomie, pokonać 3000 czarodzieji. Zebrać armię ze wszystkich Bastionów i bez problemów ruszyć na Calha, omijając lotem lub wrotami wymiarów przeszkody. Dobrze jest mieć magię ziemi, powietrza i wody - są bardzo przydatne. Za strategię: 35 pkt.

3. Grywalność
Absolutnie polecam każdemu maniakowi heroes, ale ostrzegam - poziom SUPER TRUDNY. Panowie z 3DO patrzcie i uczcie się robienia mapek od tego młodzieńca :-). Na 130% powinniśmy dać sobie radę. !!UWAGA!! Ta mapa przyciąga jak magnes do kompa na długie godziny (co ostatnio rzadko mi się zdarzało). Ocena za grywalność: 15 pkt.

Podsumowując mamy doczynienia z perełką wśród map HoMM3, standardowe mapki wysiadają. Autorowi wróżę świetlaną przyszłość co do jego twórczości.

Nota ogólna: 95 pkt. (w szkole byłoby 6 :-) ).

Mapkę zrecenzował: Lipa_4.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.