Dunwold

Szczegóły

Autor
Laelth
Rozmiar
Średnia (75x75)
Poziom trudności
Średnio zaawansowany
Język
Angielski
Podziemia
Nie
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Zajęcie określonego miasta i pokonanie wszystkich wrogów.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i armii.
Graczy ludzkich
3
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
1992 razy
Pobrano
1901 razy
Średnia ocena
5.0000000000000000

Celem jest zajęcie tytułowego miasta, które leży w dobrze umocnionym terenie. Jego zajęcie jest nie tylko potrzebne do zwycięstwa, ale bardzo opłacalne, każdy kto pierwszy przedrze się obronę, zagrabi najwięcej bogactw dla siebie. Eksploracja terenu w tym scenariuszu przebiega szybko - potwory są dość słabe.

Komentarze

2015-04-12 19:49:44
Ocena: 5
Recenzja

Mapa na popołudnie. Opisując scenariusz nieco dłużej warto zauważyć, że mamy w nim do czynienia z szybkim rozwojem miasta - kopalnie są słabo strzeżone. Więcej złota możemy zyskać dzięki chłopskim podatkom. Generalnie gracze mogą albo podejść bliżej do siebie pokonując stwory 3 poziomu, lub po trupach wieśniaków przedostać się do strefy za rzeką, która jest wspólna. Wówczas uzyskują dostęp do paru chatek misji, kopalni, czy przedmiotów. Mogą też potykać się ze sobą. Tytułowe miasto jest celem kampanii i ma podwójną linię obrony - garnizon w murze i drugi już w samym mieście. Aby zwyciężyć musimy je zająć i pokonać wroga, choć lepiej chyba pogromić wrogów i wyruszyć na Dunwold.
Mapa jest bardzo ładnie wykonana pod względem technicznym, przyjemnie się na nią patrzy. Na + zaliczyć należy umieszczenie paru chat misji i zdarzeń.
Dunwald to mapa na jedno popołudnie (lub przedpołudnie, jeśli mamy wolny ranek). Nie wybudujemy gigantycznej armii, nie wyszkolimy supersilnych bohaterów. Nie jest to zarzut, bo gra się przyjemnie. Dlatego z czystym sumieniem daję tej grze 5.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.