Wojna o Pierścień (Sojusz)

Szczegóły

Autor
Maciek Stępień
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Normalny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
8
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
12266 razy
Pobrano
8095 razy
Średnia ocena
4.5000000000000000

"Władca Pierścieni" inspirował kilka map do Heroes, zaś w tej możemy stanąć po dowolnej stronie konfliktu (na ogół możemy być tylko tymi dobrymi). Gracze sił dobra i zła zgrupowani są w dwa sojusze, co przybliża scenariusz do oryginału. Fabułę stanowią cytaty z "Władcy", jest więc dość uboga. Tradycyjnie już zaczynamy w lokacjach ze Śródziemia, a także możemy walczyć bohaterami z powieści, choć raczej nie jako startowymi. Sam Pierścień został potraktowany po macoszemu: trudno go znaleźć i w zasadzie można przejść mapę nie zdobywając go.

Komentarze

2017-04-30 23:06:07
Ocena: 6

Po rozgrywce gracz vs. wszyscy postanowiłam spróbować również gry w sojuszu. Wbrew pozorom nie było łatwo! Grając w opcji single player startowałam w Rivendell, pod ręką kilka wolnych zamków, a przeciwnik objawił się stosunkowo późno, gdy miałam już całkiem niezłą armię. W trybie Sojusz startowałam z Minas Tirith i na poziomie Impossible gra jest nie do przejścia - silny wróg pojawia się natychmiast, jeszcze gdy rozbudowa kuleje, a sojusznicy zamiast pomagać przeszkadzają szybko zajmując okoliczne kopalnie i - co najgorsze - zamki. Kilka razy musiałam restartować, w ostateczności rozgrywkę udało się przejść na poziomie Expert przy błyskawicznych ruchach nacelowanych na zajęcie wszystkich kopalni w Gondorze + szybkie zdobycie Vinyalonde i Edhellondu, inaczej nie idzie zbudować armii, która mogłaby stawić czoło Mordorowi+Haradowi+Sarumanowi. W ostateczności Faramir i Eowina dali radę, obficie wspierani finansowo przez Elronda ;) Gra dostarcza mnóstwo rozrywki na wysokim poziomie, która sprawia podwójną przyjemność w kontekście wydarzeń z książki i możliwości rozwoju alternatywnych scenariuszy z udziałem z znanych bohaterów. Jak dla mnie 6/6!

2022-04-14 13:33:12
Ocena: 3

Sojusz powinien pomagać, a nie utrudniać. Sojusznicy powinni być daleko, aby nie wchodzić sobie w paradę. Praktycznie puste wody nie pomagają w zdobywaniu zasobów jedynie telep ort do podziemi trochę może pomóc. Wszystko to bardzo wydłuża grę. Jednostki komputerowe są słabe co po pewnym czasie walki stają się nudne. Mapa z sojusznikami wydaje się gorsza od solo. Dochodzi do tego nie wykorzystane podziemia i szczątkowa fabuła. Wskazówka dla Ejka takie mapy wymagają odmiennej taktyki – należy poruszać się w dwóch kierunkach z preferencją na sojuszników.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.