Four Kingdoms

Szczegóły

Autor
Jakub Mrówczyński (Ebebach)
Rozmiar
Brak
Poziom trudności
Normalny
Język
Polski
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Graczy ludzkich
4
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
2728 razy
Pobrano
2070 razy
Średnia ocena
6.0000000000000000

Cztery królestwa walczą o hegemonię. Mapka została stworzona w ciekawy sposób, jest bogata w przeszkody terenowe i niewiele tutaj pustych przestrzeni.

Komentarze

2023-02-17 08:58:13
Ocena: 6

Bardzo mi się podoba ta mapa. Zagrałem w nią na najwyższym poziomie trudności z opcją "król wzgórza". Początek był ciężki, a wrogowie notorycznie przypływali pod mój zamek. Ponieważ w strefie startowej jest dostęp do wszystkich potrzebnych kopalni, swoją strategię oparłem na grze ultra defensywnej, broniłem siebie i zdobytych kopalni, oraz stopniowo rozbudowywałem Zamek i Gildię Magów. Dopiero mając czwarty poziom gildii i parę smoków, ruszyłem dwoma bohaterami na podbój świata.
 
Mapa jest, jak na mój gust, idealnie zbalansowana. Stanowi wyzwanie, ale nie jest frustrująco trudna. Brawo dla autora!
 
Gdybym miał się do czegoś przyczepić, to szkoda, że cała powierzchnia mapy jest trawą. Rozumiem brak trudnych do poruszania się terenów, czyli pustyni, śniegu i bagna, bo one zazwyczaj wymuszają grę barbarzyńcą, bo tylko ta klasa nie otrzymuje kar za poruszanie się po nich, a w jedynce nie ma przecież umiejętności drugorzędnych jak znajdowanie drogi. Ale myślę, że jakąś strefę wulkaniczną lub pokrytą ziemią można by umieścić. Nie zepsułoby to pomysłu na mapę bez kosztownych podłoży, a przełamałoby wizualną monotonię. No, ale że ja nie jestem heroesowym wzrokowcem, to za wygląd map oceny nigdy nie odejmuję, stąd ode mnie szóstka.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.