Za wzgórzami (sojusz 2)

Szczegóły

Autor
Szymon Kałowy
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
6
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
3853 razy
Pobrano
4032 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Ciekawa mapa, w której olbrzymią rolę pełni logistyka i szczęście. Każdy gracz zaczyna na którymś z półwyspów, odciętych od reszty głównego lądu przeszkodami. Na zewnątrz może się przedostać albo łodzią, albo zaryzykować i użyć monolitu wejścia. Nim wyjść może na głównym lądzie, lub którymś z bocznych. Każda ma swoje wady i zalety - główny ląd zawiera dodatkowe 3 miasta, zaś poboczne wiele miejsc do splądrowania. Oczywiście w każdej chwili z portalu może wyskoczyć wróg. Mapa oferuje też wiele ciekawych lokacji, a także nieco misji. Zdolność nawigacji jest w niej priorytetowa. Gracze zgrupowani są w drużynach: czerwony i pomarańczowy, niebieski i brązowy, zielony i fioletowy.

Komentarze

2023-05-23 08:57:10
Ocena: 4

Ach, z sentymentem podchodzę do twórczości Szymona. Swego czasu bardzo dobre mapy. Szkoda, że autor przestał tworzyć (albo objawił nam się po innym nickiem, czego nie wiem), bo miałem kupę frajdy z jego map.
Gdybym oceniał parę lat wstecz, była by pełna piąteczka. Ale maperka trochę poszła do przodu, twórcy bardziej się starają, więc mapy sprzed kilku lat nie robią już furory. Niemniej warto pobrać, zagrać, miło powspominać.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.