'Dobro' vs 'Zło'

Szczegóły

Autor
Luck
Rozmiar
M (72x72)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
3
Graczy komputerowych
3
Wyświetlono szczegóły
2456 razy
Pobrano
2288 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Komentarze

2017-03-23 19:03:31
Ocena: 4
Recenzja

Całkiem dobra mapa i choć stworzona raczej z myślą o multiplayerze w kooperacji, zapewnia też przyjemną rozgrywkę w singlu. Warto zaznaczyć, że sojusznicy znacząco ułatwiają rozgrywkę w grze pojedynczej, dlatego przed rozpoczęciem polecam wyłączyć w edytorze sojusze albo ustawić sojusz graczy CPU przeciw nam ;)

Na starcie zdecydowanie najłatwiej ma niebieski (rycerz), a najtrudniej zielony (warlock), a to za sprawą odmiennej ilości kopalń i surowców w strefie startowej. By móc w pełni rozbudować zamek, gracz zmuszony będzie szybko wejść na bagnisty teren zamieszkany przez barbarzyńców. Nie są oni przyjaźnie nastawieni, a dzięki dobrej znajomości tych terenów bezbłędnie odnajdują drogi na bagnach i atakują z zaskoczenia każdego zabłąkanego podróżnego. Warto wybrać się w podróż drogą morską, gdyż dzięki gęstej sieci wirów pozwala ona na błyskawiczne przeniesienie naszych oddziałów na tyły wroga oraz dokładną obserwację sporego kawałka kontynentu z biezpiecznej odległości. Mocno cieszą też zagadki sfinksa w ojczystej mowie, na tyle przystępne, że nie trzeba uciekać się do Wujka Google by je rozwiązać, a wystarczy tylko ruszyć głową.

Jeśli nie pozwolimy wrogom zanadto się rozwinąć, mapa nie powinna stanowić większego problemu :)

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.