'Dobro' vs 'Zło'
Szczegóły
- Autor
- Luck
- Rozmiar
- M (72x72)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Polski
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 3
- Graczy komputerowych
- 3
- Wyświetlono szczegóły
- 2456 razy
- Pobrano
- 2288 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Całkiem dobra mapa i choć stworzona raczej z myślą o multiplayerze w kooperacji, zapewnia też przyjemną rozgrywkę w singlu. Warto zaznaczyć, że sojusznicy znacząco ułatwiają rozgrywkę w grze pojedynczej, dlatego przed rozpoczęciem polecam wyłączyć w edytorze sojusze albo ustawić sojusz graczy CPU przeciw nam ;)
Na starcie zdecydowanie najłatwiej ma niebieski (rycerz), a najtrudniej zielony (warlock), a to za sprawą odmiennej ilości kopalń i surowców w strefie startowej. By móc w pełni rozbudować zamek, gracz zmuszony będzie szybko wejść na bagnisty teren zamieszkany przez barbarzyńców. Nie są oni przyjaźnie nastawieni, a dzięki dobrej znajomości tych terenów bezbłędnie odnajdują drogi na bagnach i atakują z zaskoczenia każdego zabłąkanego podróżnego. Warto wybrać się w podróż drogą morską, gdyż dzięki gęstej sieci wirów pozwala ona na błyskawiczne przeniesienie naszych oddziałów na tyły wroga oraz dokładną obserwację sporego kawałka kontynentu z biezpiecznej odległości. Mocno cieszą też zagadki sfinksa w ojczystej mowie, na tyle przystępne, że nie trzeba uciekać się do Wujka Google by je rozwiązać, a wystarczy tylko ruszyć głową.
Jeśli nie pozwolimy wrogom zanadto się rozwinąć, mapa nie powinna stanowić większego problemu :)