Złoto Aeronu (beta)

Szczegóły

Autor
Haarald
Rozmiar
Bardzo duża (151x151)
Poziom trudności
Ekspert
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i armii.
Graczy ludzkich
6
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
3956 razy
Pobrano
3692 razy
Średnia ocena
0

"KRÓTKI OPIS FABUŁY:
Fabuła rozgrywki jest próbą nawiązania, do wydarzeń rozgrywających się w kampaniach HoMM 4 (choć może nie jest zbyt oryginalna, ponieważ nie należę do tych co umieją wymyśœlać historie).
Akcja rozgrywa się kilka lat po pamiętnym "Rozliczeniu". Jak wiadomo narody zostały przemieszane, osiedlać się w różnych rejonach nowego œświata.
Tu mamy do czynienia z Aeronem (kraina wymyœślona przez autora), a dokładnie jego zachodnią czꜶcią. (Może powstaną historie o innych cz궜ciach Aeronu? zachęcam twórców map).
Teren, choć bogaty w złoża jest jeszcze słabo zamieszkały. Jednak niektóre wydarzenia miały miejsce na długo przed przybyciem osadników (wątek Nukoma - upadłego rycerza).
W obszarze zachodniego Aeronu panuje chaos i anarchia. Obszary północy są rządzone przez kilku chciwych lordów, a na południu rozpanoszyli się piraci pod wodzą niejakiego Hedhara Ruorena.
Pod Aeronem rozciągają się mroczne tunele Mardoru (Darkmorg)
Potencjalny gracz wciela się w postać jednego z sześœciu bohaterów, którzy znaleŸźli się tu z różnych przyczyn. I to by było na tyle.
Niektórzy Herosi zostali przejęci z właœściwej gry, dlatego z góry przepraszam za jakiekolwiek niezgodnośœci faktów. Wszelkie nazwy zostały wymyœślone przez autora, więc jakiekolwiek podobieństwa wynikają jedynie z przypadku.

QUESTY:
Wątki fabularne odgrywają kluczową rolę w rozgrywce, dlatego należy je uważnie czytać, gdyż questy z nimi powiązane mogły wymagać skojarzeń pewnych faktów.
Wszystkie questy zostały sprawdzone i działają. W razie trudnoœci piszcie na maila haarald@wp.pl

UTRUDNIENIA W GRZE I SPRAWY TECHNICZNE:
Mapa swym rozmiarem 530 kb może sprawiać kłopoty na słabszym sprzęcie (przede wszystkim pamięć RAM i procesor).
Aby "uatrakcyjnić" rozgrywkę, podwyższono bonusiki graczy sterowanych przez komputer (minerały i stworzenia)
Jeœli komputerowi gracze okażą się za silni wówczas należy zmniejszyć początkową premię stworzeń wchodząc w opcje zdarzeń wyzwalanych (w zamkach startowych)
Wersja mapy v.1 została utrudniona dodatkowymi stworzeniami, które przeciwnicy będą otrzymywać co jakiœ czas. Mam nadzieję że to uatrakcyjni rozgrywkę.
W rozgrywce niektóre questy blokują obiekty. W przypadku graczy komputerowych zostały one wyeliminowane.

PRAWA AUTORA
Autor zastrzega sobie prawo autorstwa mapy. "Złoto Aeronu" jest efektem ponad 350 godzinnej pracy i 50 godzin testowania i poprawiania questów. Praca zabrała mi czas i zdrowie.
Jednoczeœśnie autor dopuszcza prawo modyfikowania mapy (pod warunkiem zachowania pierwotnego autorstwa)."

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.