6 gins

Szczegóły

Autor
Aleksiej Krawczuk
Rozmiar
Średnia (75x75)
Poziom trudności
Średnio zaawansowany
Język
Inny
Podziemia
Tak
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Pokonanie wrogów, lub bycie jedynym posiadaczem miast przez 3 dni.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i armii.
Graczy ludzcy
1
Gracze komputerowi
5
Wyświetlono szczegóły
1075 razy
Pobrano
1275 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

W tym scenariuszu na czele wojsk Przystani oczyszczamy po kolei mapę z wrogów, korzystając z namiotów klucznika i portali. Mapa pierwotnie wykonana była w języku rosyjskim, dlatego wszystkie teksty "krzaczą".

Komentarze

2016-06-17 17:53:46
Ocena: 4
Recenzja

Misja dla fanów Życia. A także dla osób, które nie lubią skomplikowanych strategicznie map. Najsampierw zajmujemy wszystkie budynki w otoczeniu naszego zamku, by na końcu zyskać dostęp do klucznika i ruszamy na pierwszego wroga. Są nimi kolejno: Moc, Śmierć, Natura, Chaos, Ład. Za każdym razem po pokonaniu wroga możemy odwiedzić kolejnego klucznika, by przez bramę przejść do jego domeny. Dopiero w wypadku Natury jest inaczej, bo możemy też zająć drugą Przystań, a także nieco cennych przedmiotów. Ostatnim wrogiem jest Seledynowy, który jako jedyny może sprawić niespodziankę i desantować się na nasz teren. Ma on też więcej miast.
Generalnie jednak SI nie sprawia kłopotu, daje się (zbyt) łatwo pokonywać. Scenariusz ten jest dość... schematyczny. Nie chodzi mi o wykonanie, bo jest ono dobre, ale o fakt, że po oczyszczeniu początkowego terenu zbieramy armię atakujemy kolejnego wroga, wracamy, zbieramy armię, atakujemy... Dlatego zważywszy na brak fabuły finalną oceną będzie 4.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.