World Of Chaos

Szczegóły

Autor
GOGEL
Rozmiar
M (72x72)
Poziom trudności
Trudny
Język
Angielski
Podziemia
Tak
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
8
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
779 razy
Pobrano
500 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Dopracowana przez ze mnie mapa, kazda frakcja jest zbalansowana. Na mapie nie mozna sie nudzic, duzo artefaktow, misji i mozliwosc wysokiego rozwoju postaci. Przejscie zajmuje od 3 do 6 miesiecy, w zaleznosci komu jakie artefakty sie trafia itp. Milej gry

Komentarze

2023-02-05 20:09:19
Ocena: 4
Recenzja

Po przejściu mapy wydaje mi się, że świat pogrążył się w chaosie z powodu odblokowania wszystkich artefaktów. Na mapie można grać kompletem stronnictw bez Nekropolii i Przystani. Każdy z graczy ma w swej strefie najważniejsze kopalnie i nieco siedlisk. Oprócz tego parę chat misji, zróżnicowanych wedle stronnictwa. Zasadniczo pozycje graczy różnią się tym, czy mogą lądem skonfrontować się z jednym z przeciwników, czy muszą się desantować.
~~
Od strony wizualnej mapa wygląda dobrze, każda z krain jest dopasowana do swego stronnictwa, zagęszczenie obiektów jest duże. Największą specyfiką mapy jest odblokowanie wszystkich (poza Ostrzem armageddonu) artefaktów. Każdy z graczy ma obok siebie Smoczą utopię, na morzu pojawiają się Świątynie morza, oprócz tego zdarzają się wolne relikty. Sprawia to, że scenariusz jest skrajnie niezbalansowany - ja w pierwszej z utopii znalazłem Skrzydła anioła i Błyskawicę tytana, co pozwoliło mi na łatwe zwycięstwo. Mogło być inaczej - jeden z ostatnich wrogów miał Róg otchłani i gdyby natrafił na niego na początku miałbym o wiele cięższą przeprawę. Odblokowanie wszystkich bohaterów jest bardziej ciekawostką - nie jestem jednak pewny czemu w więzieniu znalazł się kłopotliwy Gelu i Vidomina, Sylvia, a nie Dracon, Sir Mullich i inni bohaterowie ze specjalizacją w nawigacji. Ponad to odblokował wszystkie zdolności. Misja zawiera obeliski, sporo chatek misji, namioty klucznika i siedliska najsilniejszych smoków. Od gracza zależy, czy uzna, że duża losowość mapy czyni ją atrakcyjniejszą, czy może jednak lepiej zrezygnować, albo ograniczyć możliwości w edytorze. Mapie przyznaję zasłużone 4.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.