wojna klanów
Szczegóły
- Autor
- Jangcy
- Rozmiar
- S (36x36)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 2
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2216 razy
- Pobrano
- 791 razy
- Średnia ocena
- 1.00000000000000000000
Między dwiema organizacjami - zakonem strzelców i gildią magów wybuchła wojna.
Opowiedz się po jednej ze stron i weź w niej udział!
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Niestety, ale w obecnej konfiguracji mapa jest kompletnie niegrywalna!
Bierzemy na start fortecę, gdzie mamy w garnizonie Dracona (ze zmienionym imieniem i portretem, ale to wciąż Dracon), wybudowaną gildię 2level i siedlisko magów, a do tego w sakwie kapelusz czarodzieja). Nadmienię, ze Dracon/nie-Dracon ma mistrzowską magię powietrza. Kupujemy drugiego bohatera, dajemy całe wojsko Draconowi, dd i podbijamy bastion.
Mapa wygrana jakoś tak w 3cim dniu (chyba, że zielonego bohatera nie ma akurat w mieście, to wtedy czekamy dodatkowe 7 dni, aż nam zielony zniknie albo odszukujemy go na mapie i dobijamy).
Grając zielonym dostajemy na start Gelu (znowu zmienione imię i portret), a jako artefakt na start... złoty łuk! No co nam daje złoty łuk, skoro i tak wszystkie elfy upgrade'ujemy od razu do strzelców ;)
Wniosek jest jeden. Mapa jest słabo grywalna (albo nawet i wcale) jeśli gramy fortecą! Wymaga usunięcia silnych artefaktów z sakw bohaterów, zweryfikowania umiejętności bohaterów, a także zrobienia podziemi i dopieszczenia wizualnego.
Dopóki autor nie zrobi z tym porządku, daję bardzo solidną jedynkę (zmienię, jak autor zmieni mapę).
Dzięki za komentarz
Mapa została zaktalizowana.