Zatopiona Kraina

Szczegóły

Autor
Mirosław Meledyn
Rozmiar
L (108x108)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wyspy
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
wybudowanie graala
Warunki przegranej
upływ czasu
Graczy ludzkich
4
Graczy komputerowych
1
Wyświetlono szczegóły
2237 razy
Pobrano
1186 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Afzel Drach była kiedyś piękną i bardzo bogatą krainą, a jej rzemieślnicy potrafili wytworzyć najpotężniejsze z artefaktów. Niepodzielnie władały nią Smoki, Jednorożce i Elfy. Niestety wielka powódź zalała całą krainę. To co ocalało jest teraz pilnie strzeżone przez wojskowe garnizony...

Komentarze

2020-07-21 01:54:04
Ocena: 4

Przeszedłem, podobało mi się, ALE...
1) dlaczego nie możemy sobie wybrać bohatera na start?
2) ani razu nie walczyłem z pomarańczowym, a jego bohaterowie nawet nie wyszli ze swojej strefy
3) boost który dostajemy jest za duży (wprawdzie w 4 msc było jakieś wydarzenie, które odbierało nam zasoby, ale do tego czasu zdążyłem już wszystko wykupić)
4) nie zablokowana nekromancja i artefakty z tym związane (jeden z pokonanych łowców trafił się potem w karczmie i miał nekromancję, nie wiem jak ale skądś ją chyba musiał dorwać ;) )\
5) nie miałem potrzeby uwalniać bohaterów z więzień koło zamku startowego... trochę szkoda, bo ciekawe kto tam siedział ;)
6) boost (pkt.3) sprawia że nie było potrzeby zdobywać kopalń, a chyba taki Autor miał zamiar, żeby walczyć o każdy surowiec
7) podziemia trochę nudne i monotonne, ciągle tylko minotaury i chimery i walczymy tylko z nimi (aha, no i obserwatorzy ;) )
8) woda służy do przemieszczania z punktu A do B i tyle, równie nic ciekawego co podziemia
Trochę tych wad wypisałem, ale w sumie to porządnie wykończona mapa, w sam raz na jeden wieczór dla relaksu ;) Polecam i daję solidne 4!

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.