Niepokój (Sojusz)
Szczegóły
- Autor
- Buffalobill
- Rozmiar
- M (72x72)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 1751 razy
- Pobrano
- 1143 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Zapomniana puszcza na krańcu świata staje się tłem konfliktu dla dwóch frakcji.
Wersja mapy dostosowana do rozgrywki 2 vs 2.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Starannie wykonana mapa dla czwórki graczy, choć może lepiej dla dwójki? Jeśli chodzi o wykonanie mapy to wygląd przeszkód jest estetyczny, jeśli o rozgrywkę - na starcie pojawia się zestaw kopalni, skarbce i przedmioty, w tym obeliski. Gracze pogrupowani są w dwa sojusze - czerwony i fioletowy kontra niebieski i jasnoniebieski. Pobliskie miasto jest losowego rodzaju. Skoro mowa o rozgrywce, to uważam, że dwaj gracze na wyspach mają trudniej od tych kontynentalnych. Po zajęciu podstawowych kopalni muszą pokonać stwory pilnujące stoczni, wybudować okręt zużywając cenne na początku rozgrywki drewno i przemieszczać się okrętem, co zużywa ekstra ruch. Ponad to ich wysepki połączone są portalem, co umożliwia szybkie dostanie się przeciwnika do ich strefy startowej - albo odwrotnie oczywiście. Jest to jednak zbyt losowe rozwiązanie.