Manamagia 1.31

Szczegóły

Autor
Rzeźnik
Rozmiar
XH (216x216)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
wybudowanie graala
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
8
Gracze komputerowi
0
Wyświetlono szczegóły
260 razy
Pobrano
147 razy
Średnia ocena
0

Na kontynencie Teros rozpętała się wojna zwana ostateczną. Wszystkie 8 grywalnych frakcji staje na przeciw siebie w walce o dominacje nad pozostałymi. Jedni służą bogom, inni własnym interesom. Każdy z graczy zaczyna z kilkoma specjalnymi bohaterami i z kilkoma miastami. Oprócz tego każdy gracz posiada w swoim państwie teleport do sali questów gdzie wykonuje główne zadania w celu zdobycia dodatkowych dwelli, artefaktów lub pchnięcia linii fabularnej. Poza pokonaniem wszystkich przeciwników mapę można ukończyć na 3 sposoby (w zależności od frakcji).
Krótki opis frakcji:
1. Gracz czerwony - święte królestwo Jasnego Tronu (zamek + bastion)
2. Gracz niebieski - kraina magów Mejdżakruum (forteca + wrota żywiołów)
3. Gracz brązowy - mroczne imperium Nakav (loch + nekropolia)
4. Gracz zielony - królestwo krasnoludów Sinhlorjlor (bastion + twierdza)
5. Gracz pomarańczowy - jaszczurze imperium Raal-nak (cytadela + przystań)
6. Gracz fioletowy - kraj Władcy Ciemności Takoroth (inferno + twierdza)
7. Gracz turkusowy - zjednoczone królestwa Słonecznych i Krwawych Elfów (bastion + wrota żywiołów)
8. Gracz różowy - kraj łotrów i piratów na północnej pustyni Hamasadin (przystań + nekropolia)
Wszelkie opinie w komentarzach mile widziane :) w razie pytań -> manamagia13@gmail.com

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.