Warning (2): filesize(): stat failed for Nowa Wojna ùwiatów XL.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Nowa wojna światów (by lbyczy)

Szczegóły

Autor
Ibyczy
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
4
Graczy komputerowych
2
Wyświetlono szczegóły
3059 razy
Pobrano
2194 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Graczami dostępnymi ludziom są ci reprezentujący Bastion, Fortecę, Twierdzę i Cytadelę. Ich wrogowie reprezentują Lochy i Nekropolię. Bohaterowie startowi są niestandardowi, wszyscy jednak zaczynają z mądrością i magią ziemi. Początkowa strefa zawiera najważniejsze surowce i kilka obiektów, przedmiotów. Scenariusz jest silnie strefowy, co nie tylko podkreśla widok minimapy, ale i fakt, że na granicy każdej z nich są strażnicy, często w garnizonach. Jedna ze stref zawiera dodatkowe miasto. Ostatnia z nich to wejście do podziemi, gdzie czają się sterowani przez SI wrogowie. Nie są w sojuszu, ale mają więcej miast do dyspozycji. Mapa rozbudowaną posiada fabułę w postaci zdarzeń, tabliczek i plotek. Zdarzenia sięgają bardzo daleko w czasie, cały czas towarzysząc graczowi.

Komentarze

2019-01-01 18:37:31
Ocena: brak

Edytor map, ani po uruchomieniu gra nie widzi mapy! (gold edition)

2019-01-01 20:14:54
Ocena: brak

Masz polską edycję? Czasem nie może czytać polskich znaków.

2019-01-01 23:04:45
Ocena: brak

@up, miałeś rację, wystarczyło zmienić nazwę ściągniętego pliku h3m ('u' z kreseczką zastąpiłem 'ś') i wszystko hula jak marzenie. Dzięki!

2019-01-26 09:37:24
Ocena: 4

Ujdzie, chociaż nie pozbawiona drobnych niedociągnięć.
- 27,94 da się obejść strażnika koło bastionu
- 22,94 da się ominąć strażnika wymagającego 27 levelu
- 81,9 kamień wiedzy koło twierdzy, da się do niego dojść bez brania uczonego, a u reszty trzeba wziąć uczonego (tak jeszcze mi się skojarzyło)
- w strefie początkowej 'pierwszej bramy' strzeże mrowie rozbójników (gdzie u zielonego mają nastawienie agresywne, a u pozostałych "tylko" wrogie), tymczasem w dalszej części spotykamy co najwyżej mnóstwo neutrali (no to chyba powinno być na odwrót i siła wrogów powinna rosnąć, a nie maleć)
- długa ta mapa, nawet z logistyką...
- AI jest nudny
- tp dla wszystkich z chatek/uczonych (to na plus), ale w takim razie blokujmy tp w miastach zwłaszcza dla graczy (to na minus)
- raczej kwadratowa, symetryczna, mało nieprzewidywalna
- Tazar z mądrością i m.ziemi ale bez płatnerstwa (buuuu!!!!)
Dało się zagrać... i tyle w sumie ;) ocena naciągnięta nieco na plus, za ilość pracy i balans w pozycjach startowych.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.