007 Tycek

Szczegóły

Autor
Paweł Bulacz
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
8
Gracze komputerowi
0
Wyświetlono szczegóły
1061 razy
Pobrano
878 razy
Średnia ocena
5.0000000000000000

Jak napisał sam autor jest to mapa przeznaczona do długich rozgrywek. Każdy z ósemki graczy zaczyna w swoim kwartale, mając do dyspozycji jeszcze trzy miasta. Choć zaczyna z całkowicie nierozbudowanym mieście szybko może je rozbudować. Aby dostać się do innych graczy należy w swojej ćwiartce odwiedzić wszystkich kluczników a także zebrać złoto. Zanim do tego dojdzie przyjdzie zmierzyć się z wieloma potworami, w tym Błękitnymi smokami. Środkowe strefy zawierają wejścia portali, wyjścia portali, a także wiele wzmacniających bohatera artefaktów i obiektów. Mapa nie zawiera fabuły, czy chat misji, widać jednak, że jest starannie wykonana, co przejawia się w takich rozwiązaniach jak na przykład podglądanie sąsiadów. Chwali się, że autor zablokował nawigację i wszystkie powiązane z nią artefakty i czary. Z tychże nie ma też Wrót wymiarów i Lotu.

Komentarze

2019-01-11 23:41:14
Ocena: brak

Gram sobie w mapkę i póki co zgłaszam do poprawki:
- w części centralnej mapy na powierzchni po zrobieniu 4 kluczników można ominąć te wszystkie 7levelowe stwory, które pilnują budynków ze statami
- w części centralnej mapy w podziemiach nie da się ominąć 7levelowe stwory, choć i tak nie ma to wielkiego znaczenia, skoro wszystko ucieka :/
- w części centralnej mapy w podziemiach da się dojść do utopki po skosie zabierając skrzynkę 75,73!!!
- czerwony gracz, żeby dostać się do czerwonego namiotu strażnika oprócz pokonania błękitnych musi też pokonać hordę 6levelowych stworzeń 125,83 (nie da się ich ominąć) zdaje się że inni gracze tak nie mają :/
poza tym póki co jest spoczko ;)

2019-01-13 13:29:23
Ocena: 5

Po przejściu całej mapy dorzucam uwag kilka
- w centralnej części mapy tp za 12 level... no tylko teraz tak, mamy dwie chatki które dają tp, a graczy ośmiu! Prawie w każdym mieście które podbiłem był tp.
- koło startowych miast chatki dają ostrzałkę armagedonu za 25 level. Kurde no, jak dla mnie za silny art jak na taką "misję".
Ja bym zrobił odwrotnie, czyli poblokował tp w miastach, dał tp do chatki koło miasta startowego w zamian za powiedzmy 20 level (żeby wymusić na graczach skillowanie), a w tych chatkach centralnych dał jakiś pomniejszy artefakt, inny czar niż tp, albo pozbył się ich całkowicie!
Dalej mapa fajna, ale PvP XL+U na 8 graczy? Przecież to się gra całą wieczność! Ja w pojedynkę grałem 4 dni. A AI nie ogarnia w PvP. Więc taki trochę zmarnowany potencjał, bo komu się będzie chciało szukać siedmiu kumpli i grać w to cała wieczność?
Poza tym wszystko ok. Balans, siła neutrali, liczba artefaktów, poblokowane fly/dd... cała reszta na plus!
@Paweł Bulacz -> KURNA WINCYJ TAKICH MAP!!!! xD

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.