Azja

Szczegóły

Autor
Spitfire
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
6
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
7701 razy
Pobrano
7656 razy
Średnia ocena
4.6666666666666667

Typowy Death'match. Idealna do Multiplayer.
Mapa zawiera w sobie chaty misji i Graala. Nie ma natomiast zaklęć takich jak Lot, Wrota wymiarów i Chodzenie po wodzie.

Komentarze

2018-07-10 17:30:15
Ocena: 3
Recenzja

Azja, największy z kontynentów, najbardziej zamieszkany. Dobrze odwzorowany na mapie, która jednak nie jest wolna od poważnych mankamentów.
Bardzo duża mapa dla szóstki graczy, każdy z nich ma szereg siedlisk w strefie początkowej a oprócz tego drugie nierozbudowane miasto swego stronnictwa. Droga do przeciwników i stref neutralnych strzeżona jest przez garnizony, choć można ją pokonać morzem. Specyficzną strefą jest środek mapy, gdzie znajduje się wyjątkowo dużo silnych artefaktów i siedliska najsilniejszych smoków. Przebieg rozgrywki jest więc dość typowy. Misję urozmaicają chatki misji, a także możliwość znalezienia Graala.
Największym problemem poważnie zaniżającym ocenę jest brak balansu. Autor odblokował wszystkich bohaterów, ale też niemal wszystkie artefakty. Na mapie jest sporo Smoczych utopii, więc łatwo jest zdobyć Róg otchłani, Moc ojca smoków, czy Płaszcz nieumarłego króla. Niszczy to bardzo balans. Tak więc finalną oceną będzie zaledwie 3. Jeśli jednak poprawić te mankamenty przed zagraniem znacznie uprzyjemni to rozgrywkę i poprawi mapę.

2021-03-22 10:41:58
Ocena: 6

Bardzo fajna mapa :) Startowałem z pozycji gracza fioletowego i wrażenia pozytywne :D Dużo utopii i fajnych misji, co jest jak najbardziej na plus :D

2023-03-25 19:56:51
Ocena: 5

Lubię mapy tego autora. Przyjemny scenariusz, stanowi wyzwanie szczególnie na początku, mapa jest estetycznie wykonana. Co ważne, przed rozgrywką wyłączyłem w edytorze wszystkie potężne artefakty, aby zbalansować grę. Strefy neutralne ze skarbami w centrum mapy są zbyt silnie chronione. Przez długi czas rozgrywki nie dostał się tam żaden z przeciwników, a gdy w końcu sam się tam dostałem, nagrody nie były dla mnie już atrakcyjne. Tak samo z chatkami proroków. Jeżeli ktoś pokonał 10 czy 15 błękitnych smoków, to nagroda w postaci 10 kryształowych smoków nie ma dla niego już znaczenia.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.