Afryka

Szczegóły

Autor
Wilczek
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
7
Graczy komputerowych
1
Wyświetlono szczegóły
6086 razy
Pobrano
5777 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Afryka!
Tajemnicza ziemia zwana czarnym lądem, od wieków targana wojnami.
Nadszedł czas by się zjednoczyła.
Czerwony-Egipt
Niebieski-Południowa Afryka
Brązowy-Songhai/Ghana/Mali
Zielony-Współczesna Angola
Pomarańczowy-Hiszpania
Fioletowy-Arabia
Jasnoniebieski-Etiopia
Różowy-Madagaskar (TYLKO KOMPUTER)

Komentarze

2020-11-10 22:16:07
Ocena: 4

Wahałem się między wystawieniem czwórki a piątki, ostatecznie wybrałem gorszą ocenę ze względu na to, że grę zaczynamy bez żadnego bohatera - na najwyższym poziomie trudności należy oddać pięć tur, zanim będziemy mogli kupić pierwszego herosa. Mogę sobie wyobrazić, że zostało to zaplanowane po to, by dać komputerowi przewagę i zwiększyć poziom trudności mapy, ale moim zdaniem jest to zły pomysł, jest wiele innych i lepszych sposobów na wspomożenie komputera, a w siedzeniu w zamku i oddawaniu tur nie ma niczego przyjemnego.
 
Gra w "Afryce" może być albo prosta, albo ogromnie trudna, w zależności od RNG, ale to już specyfika Heroesów. Najbardziej mogą ją popsuć rozbitkowie, których jest sporo na wodzie, moim zdaniem zdecydowanie zbyt wiele.
 
Poza tym mapa ma kilka drobnych i prawie nieistotnych błędów jak niepotrzebną kropkę w tytule, dekorację blokującą ścieżkę czy kupkę złota, która omyłkowo zamiast na lądzie znalazła się na wodzie. Również, w zależności od poglądów, niektórzy mogą się czuć rozbawieni, a inni oburzeni, że arabskie i święte dla religii islamu miasta, Mekka i Medyna, są reprezentowane przez frakcję Inferno, czyli diabły. Ja bym się na miejscu autora bał żartować z muzułmanów. ;)

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.