Wiedźmy na torfowiskach

Szczegóły

Autor
DODO
Rozmiar
M (72x72)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
zgromadzenie oddziału
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
2
Gracze komputerowi
1
Wyświetlono szczegóły
472 razy
Pobrano
236 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

hota 1,5,1 - poprawiono obiekty i dostępność do podziemia v z dnia 23,01,2018

Stań na czele jednego z domu czarownic by przywrócić im dawną dumę.
Zbierz 3 Czarodziejskie Smoki znajdujące się daleko na północ za Gildią Manarah.
GL&HF ,DODO

Komentarze

2018-01-28 12:36:50
Ocena: brak

:o minimapka wygląda genialnie, na mojej liście must play po sesji.

2018-03-31 17:05:48
Ocena: 4
Recenzja

Rozegrałem ten scenariusz w sojuszu z bratem, cel: kto pierwszy dorwie czarodziejskiego smoka.

Mapka bardzo przyjemna, cieszy oko, pochwalić muszę też balans i dbałość, by żaden bug nie wkradł się do rozgrywki. A ta przebiega dość standardowo: mamy za zadanie pozyskać dla naszej sprawy żyjące w górach, potężne, magiczne bestie, po drodze eliminując skrytych w swym zamku magów i rycerzy (a także inne wiedźmy, jeśli nie zawrzemy ze współgraczem paktu o nieagresji :P ). Nasza cytadela pozwala nam na budowę tylko 4 pierwszych siedlisk stworów, dlatego w zmaganiach przydatne mogą się okazać okoliczne domki neutralnych stworzeń. Wrogie nam królestwo ludzi ma mniej ograniczeń, toteż pokonanie go może przysporzyć nam więcej kłopotów niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Pewnym mankamentem jest niezablokowana dyplomacja: szybko daje przewagę w grze multi.

Uważam, że mapka zasługuje na mocne 4. Nie jest szczególnie wymagająca, ale pozwala na spędzenie przyjemnego popołudnia czy to z towarzyszem, czy też w solowej rozgrywce.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.