Mirrow
Szczegóły
- Autor
- Hunter aka Erdoveth
- Rozmiar
- Średnia (136x136)
- Poziom trudności
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Brak/nieznacząca
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- Pokonanie wroga.
- Warunki przegranej
- Utrata wszystkich miast i armii.
- Graczy ludzkich
- 2
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 5690 razy
- Pobrano
- 3448 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Sama nazwa wskazuje, że w tej mapie gracze grają na dwóch bardzo podobnych terytoriach, można powiedzieć, że będących swym lustrzanym odbiciem. Nasze początkowe miasto dysponuje tylko karczmą, więc rozbudowę zaczynamy prawie od zera. Nasza strona obejmuje po kopalni każdego typu, a także skarbce, przedmioty i inne budynki, abyśmy się nie nudzili. W najbliższych podziemiach znajduje się drugie miasto naszego stronnictwa, więc warto je zdobyć, bo strzeżone jest umiarkowanie, a kilka podstawowych budynków ma. W innych tunelach natkniemy się na system portali wejściowych i wyjściowych, jest on dość skomplikowany, ale dzięki odrobinie szczęścia możemy znaleźć się po stronie wroga. W innym wypadku czeka nas walka z potworami 7 poziomu. Lub czekanie aż wróg się nimi zajmie...
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Bardzo przyjemny scenariusz, niby niewielkich rozmiarów, ale eksploracja trochę trwa i da się wypoziomować potężnego bohatera.
Dobra do szybkiego (jak na standardy H5) pojedynku. Trochę szkoda, że autor ustawił takie ciemności w podziemiach, że nic tam nie widać i się człowiek zastanawia gdzie idzie i po co. Kompletnie nienadająca się do gry na cpu (chyba, że ktoś jest mocno niezaawansowany i chce się popastwić na cpu i poćwiczyć H5). Nie bardzo wiem też, gdzie Tabris tak skillował bohatera, bo my z kumplem to raczej kończyliśmy koło 13-15 levelu (ale tak jak mówię, parcie było na dość szybkie starcie, nie eksplorowaliśmy mapy).