Anioły powróciły

Szczegóły

Autor
Ururam Tururam
Rozmiar
Bardzo duża (151x151)
Poziom trudności
Czempion
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
Opanowanie wszystkich miast oraz zdobycie i utrzymanie wszystkich bram do piekieł.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i armii.
Graczy ludzcy
1
Gracze komputerowi
5
Wyświetlono szczegóły
2276 razy
Pobrano
2121 razy
Średnia ocena
5.0000000000000000

"Opis: Gracz kieruje armiami Dobra starającymi się przywrócić zdziczałemu
œświatu jego dawny splendor. Na przeszkodzie stoją liczne heretyckie
armie. Aby wygrać, należy opanować wszystkie miasta, a także zdobyć
wszystkie bramy piekieł.
Uwaga! Mapa ma zaimplementowane w sobie liczne skrypty czułe na wybrany
przez gracza poziom trudnoœci rozgrywki; dzięki temu ogólna trudnoœść
gry rośœnie dużo szybciej z wybranym poziomem niż dzieje się to na
standardowych mapach. Na poziomie "łatwym" rozgrywka jest faktycznie
łatwa, jednak na każdym kolejnym złoœliwośœć mapy znacząšco wzrasta.
Aby przed tym przestrzec, ustawiłem wskaŸźnik trudnoœci mapy na
"niemożliwy". Jednak wygrana jest możliwa, przynajmniej na niższych
poziomach trudnoœci; nie jestem pewien wygrywalnoœści tego scenariusza
na ustawieniu "czempion"... Podsumowując:
Nowicjusz: Miły spacerek. Wrogami nie trzeba się przejmować.
ŒŚredniozaawansowany: Siły twoje i przeciwników są mniej-więcej równe.
Zaawansowany: Rekomendowany poziom trudnoœści. Łatwo nie będzie.
Ekspert: Wyzwanie dla ambitnych! Opór przeciwników będzie bardzo poważny.
Czempion: Tylko dla desperatów... ;-) Nie polecam.

Startowy bohater:
Imię: Richeliette
Klasa: Kardynał
Poziom: 3
Zdolnoœści: podstawowe: magia życia, leczenie, szlachectwo, dyplomacja
Zdolnośœć specjalna: Przywoływanie aniołów (co jakiœ czas bohaterka ta
Przywołuje anioła do swojej armii. Zdolnośœć ta nie działa, jeœśli jest
ona w garnizonie (w tym w zamku) lub w karawanie. Przywoływanie jest
tym efektywniejsze im ma ona wyższy poziom dośœwiadczenia. Uwaga!
Niektóre zdolnośœci standardowe, gdy Richeliette się ich nauczy (np.
magia życia), wspomagają te zdolnoœść, inne jej szkodzą (np. magia
œŚmierci). Podobnie niektóre artefakty noszone choćby w plecaku wpływajš
na tę umiejętnośœć dodatnio lub ujemnie w zależnoœści od swej natury.)
Notka: Nazwy i znaki zastrzeżone przez różne firmy są przez nie
zastrzeżone. Scenariusz niniejszy można rozpowszechniać dowolnie, byleby
darmowo i zawsze z dołączonym tym plikiem tekstowym. Najlepiej
rozprowadzać po prostu archiwum AnPowr.zip zawierające mapę i opis.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Można je przesyłać e-mailem na adres
urtur@wp.pl - gorąco zachęcam. Uwaga! Jako że mapa jest bardzo duża i ma
bardzo rozbudowaną grafikę, może ona działać wolno na słabszych
komputerach (spowolnienia animacji, długie tury przeciwników).
Inne informacje: Autorem użytej grafiki jest Douglas Shuler. Grafika
została zaimportowana, a niektóre skrypty usprawnione przy użyciu
programu h4util, którego autorem jest Slava Salnikov. Autorami czꜶci
pędzli przeszkód użytych przy tworzeniu tej mapy są Wlidbear i Rife.
Pomysły niektórych rozwiązań zostały zaczerpnięte z map, których twórcą
jest Wimfrits."

Komentarze

2017-02-23 16:48:34
Ocena: 5

Bardzo ładna, wielka i przyjemna mapa, czyli tak jak ma być!

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.