Concentricity

Szczegóły

Autor
Astral Wizard
Rozmiar
Brak
Poziom trudności
Łatwy
Język
Angielski
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
3
Wyświetlono szczegóły
2844 razy
Pobrano
2203 razy
Średnia ocena
5.0000000000000000

"A circle in a circle, a wheel within a wheel. The liths suffice when shipyards don't."
"Koło w kole, okrąg w okręgu. Monolity są dogodnym środkiem transportu kiedy stocznie przestają wystarczać."
Dużo stworów, dużo zasobów i dużo ozdób. Aby przejąć kopalnie, należy wyprawiać się dosyć daleko, są one tutaj prawdziwą rzadkością.
Garść porad od Autora:
1a. If you are in the center, you have plenty of time to scope out your land before your opponents show up... unfortunately, there is little land to scope. So go through the liths as soon as you feel strong enough.
1b. If you are the warlock in the swamp you share your land with the barbarians. But they are so far away, you will have plenty of time to bulk up. Send heroes immediately both north and south to gather resources.
1c. If you are the barbarian in the desert you share your land with the warlocks who are very far away. Send heroes immediately north and west to gather resources.
1d. If you are the knight in the dirt lands, you have the best situation -- a large land mass initially free of opponents. But don't let this make you careless: by the time your opponents reach you they will be quite powerful.
1abcd. In all cases, building a shipyard should be your priority. Once you have a ship, you can get to any land mass and surprise your opponents early in the game.
2. Finding your counterpart town/village and turning it into a castle as soon as possible is a excellent tactic for insuring that you have plenty of similiar recruits.
3. Corners are good.
PL:
1a. Jeśli zaczynasz grę w centrum mapy, masz mnóstwo czasu na eksplorację krainy zanim twoi przeciwnicy się ujawnią. Niestety, do dyspozycji masz dosyć niewielki skrawek lądu, zatem przejdź przez monolity kiedy tylko poczujesz się wystarczająco silny.
1b. Jeśli grasz jako Czarnoksiężnik na bagnach, dzielisz kontynent z Barbarzyńcami. Są oni jednak tak daleko, że będziesz miał mnóstwo czasu na myszkowanie. Wyślij bohaterów natychmiast - zarówno na północ jak i na południe - aby zbierać zasoby.
1c. Jeśli jesteś Barbarzyńcą na pustyni, dzielisz ląd z mieszkającymi daleko stąd Czarnoksiężnikami. Wyślij bohaterów na północ i na południe, aby zebrać zasoby.
1d. Jeśli grasz Rycerzem na gołej ziemi, jesteś w najkorzystniejszej sytuacji - masz do dyspozycji wielką połać lądu, początkowo wolną od przeciwników. Ale nie rozleniwiaj się zbytnio - kiedy twoi wrogowie dotrą do ciebie, będą dosyć potężni.
1abcd. W każdym przypadku wybudowanie stoczni powinno stanowić dla ciebie priorytet. Kiedy zdobędziesz statek, będziesz mógł dostać się do dowolnej krainy i zaskoczyć przeciwników we wczesnej grze.
2. Odnalezienie miasta swojej frakcji i wybudowanie w nim zamku tak szybko jak to możliwe jest świetną taktyką, zapewniającą duże ilości żołnierzy bez strat morale.
3. Warto odwiedzić wyspy w kątach mapy.

Komentarze

2023-03-07 04:10:42
Ocena: 5

Bogata w surowce mapa, ale wcale nie taka łatwa, bo komputer atakuje zewsząd, a miast jest sporo i bronić się jest ciężko. Zdecydowanie warto rozwinąć więcej niż jednego bohatera, a na pewnym etapie czar Brama międzywymiarowa i trochę wiedzy staną się prawie niezbędne. Inną alternatywą dla mozolnego okrążania spirali są wiry wodne i poustawiane w niektórych miejscach Monolity.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.