Granica 3
Szczegóły
- Autor
- Jakub Mrówczyński (Czternasty)
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 3
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 3169 razy
- Pobrano
- 1535 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Daleko na wschodzie trwają walki o Forty Graniczne strzeżące głównego szlaku znajdującego się w tym samym pasmie górskim. Jednak okazuje się, że nie jest to jedyne przejście przez góry. Zdominuj wszystkie fortyfikacje w danym mikroregionie by zabezpieczyć zachodnią flankę. Kontynuacja map Granica oraz Granica 2.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
@Czternasty
Jak dotąd najlepsza z Twoich map, stąd na zachętę 4 (chociaż to takie trochę naciągane 4 ;)).
Przede wszystkim nie boisz się używać innych terenów niż trawa, wykonanie brzegów w wersji piachy wygląda całkiem sensownie. Woda w końcu jest tu przydatnym elementem, nawet można popływać i ma to sens ;D
Z uwag co ja bym zmienił, żeby trochę poprawić balans (bo błędy, które wymienię poniżej wpływają na balans):
- niebieski ma graala koło siebie (z góry ustalone miejsce), czyli ma największe (o ile nie jedyne szanse na wyższych poziomach) na jego zdobycie
- niebieski ma siedlisko kryształowych smoków, czerwony ma (choć już nie taki łatwy dostęp do siedliska) błękitne, a ten biedny zielony to co?
- czerwony ma bibliotekę i uniwersytet, a reszta to co? bida...
- konstrukcja mapy sprawia, że niebieski jest relatywnie najbezpieczniejszy, a zielony z czerwonym zaczynają walkę między sobą (chodzi mi tu o to, że aby dopłynąć do niebieskiego trzeba pokonać wąską cieśninę z garnizonem, a więc kontakt na linii czerwony-zielony jest najszybszy).
-zielony o ile mnie pamięć nie myli ma tylko jedną chatkę czarownicy i brak drzewek +1 level, czyli znowu chyba najgorsza pozycja
- po co podziemia, skoro ich nie ma ;D (jak robisz jednopoziomową mapę, to w edytorze to zaznacz)
- ogółem zobacz sobie jeszcze ile masz niewykorzystanej przestrzeni, którą zapełniłeś lasami i górami, a można by sensowniej wykorzystać
- niebieski ma utopkę, a reszta to co? gorsza? ;P
Ogółem, jest dużo lepiej niż w Granicy 1 i2, grało się przyjemniej, całkiem sensowna mapa. Kilka drobnych kosmetycznych poprawek i będzie git ;)
Dziękuję za konstruktywną krytykę. Przy następnej mapce bardziej się postaram ;)
Znaczy, że pracujesz nad kolejną mapą? Kiedy jakaś publikacja? :)