Dungeon Run

Szczegóły

Autor
Buffalobill
Rozmiar
L (108x108)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
zajęcie miasta
Warunki przegranej
strata bohatera
Graczy ludzcy
1
Gracze komputerowi
1
Wyświetlono szczegóły
98 razy
Pobrano
26 razy
Średnia ocena
0

"Bezimienny wędrowiec wyrusza w podróż w głąb Lochów, aby ostatecznie rozprawić się ze Złem."
Scenariusz wzorowany na klasycznych grach RPG, gdzie rozbudowując swojego bohatera, przemierzamy coraz niższe poziomy lochów. Mapa przeznaczona jest dla jednego gracza.
Przed każdą wyprawą będziesz miał okazję przygotować się do niej w swojej kryjówce, gdzie za zgromadzone surowce możesz zakupić dodatkowe jednostki, zaklęcia i artefakty. Większość generowana jest losowo, dlatego każda rozgrywka będzie wyglądała inaczej. Za każdym razem, gdy wejdziesz do Lochu, drzwi za Tobą zamykają się i nie będziesz już miał możliwości zmiany taktyki lub dokupienia jednostek do ukończenia danego poziomu. Jak głęboko uda Ci się zejść?
Poziom trudności mapy jest bardzo wysoki, a najmniejsze błędy mogą sprawić, że polegniemy. Chociaż niektóre starcia mogą wręcz początkowo wydawać się niemożliwe, mapę podczas testów przeszedłem na różne sposoby. Warto zaznaczyć, że spore znaczenie ma losowanie jednostek, które możemy zakupić w naszej kryjówce.
Podczas rozgrywki warto pamiętać od początku, że:
- klejnoty i kryształy są bardzo cenne i prawie zawsze warto o nie walczyć, aby nie zabrakło nam wojsk w dalszych walkach,
- jednostki walczące na dystans powinny być rdzeniem naszej armii,
- w ostatecznych fazach rozgrywki będziemy mierzyć się z tysiącami wrogów, dlatego zaklęcia typu łańcuch piorunów lub deszcz meteorytów będą miały małe znaczenie,
- mamy nieograniczoną ilość czasu, wróg nie rośnie w siłę.
Napiszcie w razie jakichkolwiek bugów.
Powodzenia życzy autor.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.