Code Context<?php $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
<?php }
<?php $filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
Bardzo duża mapa do dynamicznej rozgrywki. Każdy z siódemki graczy rozpoczyna w swej strefie mając do dyspozycji zestaw kopalni. Oprócz nich znajdują się standardowe obiekty wzmacniające, siedliska 2 i 3 poziomu, a także drugie miasto, którego strażników należy przekupić aby je zająć. Każdy z graczy ma sąsiadów, z którymi przyjdzie mu walczyć głównie w tytułowej dolinie. Ze względu na swe położenie i cenne obiekty rozrzucone w niej będzie strategicznym miejscem i komu pierwszemu uda się ją opanować łatwo będzie odwiedzać strefy innych graczy. Poza tym wzajemna komunikacja możliwa jest drogą morską - to umożliwia także zajęcie wysp z dodatkowym miastem. Jak pisałem rozgrywka jest dynamiczna, bowiem wrogowie sypią się gęsto z prawa i lewa aby doliną lub morzem najechać naszą strefę. Oprócz tego występują też portale, a także chatki misji, dodatkowe siedliska, obeliski wskazujące Graala. Mapa pozbawiona jest fabuły. Autor nie blokował jakichkolwiek przedmiotów, czarów, czy bohaterów co warto przed rozgrywką poprawić.
~
Dolina to dobrze wykonana mapa do gry dużymi armiami i przy dbaniu o logistykę, a zatem oceną będzie 4.
Jak dla mnie pełna piątka ;) Brak wyraźnych błędów rzutujących na przebieg gry, całkiem przyzwoity balans, poziom mapy raczej skierowany do przeciętnych graczy (pro nie znajdą na niej żadnych wyzwań). Plusik też za wykorzystanie nowych obiektów i terenów z 1.6.1. (ładnie się wkomponowały w zamysł autora na mapę).
Zagrałem, polecę dalej ;)
Mapa została poprawiona 12 III 2021, zostały zablokowane Skrzydła anioła i poprawiony balans.