3 zamki

Szczegóły

Autor
Gutek
Rozmiar
M (72x72)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Tak
Warunki wygranej
pokonanie bohatera
Warunki przegranej
upływ czasu
Graczy ludzkich
1
Graczy komputerowych
3
Wyświetlono szczegóły
2569 razy
Pobrano
2598 razy
Średnia ocena
0

Jest to dość dawna mapa jednego z lepszych kartografów z tego okresu - Gutka. Naszym celem jest jako Gird siłami Zamku i Fortecy pokonanie dwóch wrogich bohaterów. Obydwaj dysponują potężnymi armiami jak i neutralne potwory, więc walka nie będzie łatwa, dodatkowym utrudnieniem jest limit 9 miesięcy. Jako scenariusz wykonany w RoE 3 zamki można dostosować do gry pod SoD/HotA blokując składane artefakty, czy też najsłabsze umiejętności.
Od Autora:
"Jeżeli będzie Cię denerwowało, że najpierw jest Orrin później Gird to uśpij Orrina.
Anioł Śmierci jest bardzo silny i być może będziesz musiał skorzystać z pomocy Orrina - Twojego kuzyna. Wynik jaki uzyskasz w Tej mapie jest zależny od tego ile weźmiesz od niego wojska. Przedstawia się to tak:
0% wojska - 100 pkt
10% wojska - 90 pkt
20% wojska - 80 pkt itd.
Dobre rady:
Podstawą tej mapy są: masowe spowolnienie i przyśpieszenie (magia powietrza i ziemi jest do zdobycia)
Bardzo ważnymi czarami są: wezwanie żywiołaków powietrza (lepiej żeby im wróg oddał niż komuś z twojej armii), implozja, oślepienie a później wskrzeszanie
Staraj się tracić jak najmniej wojska a szczególnie mnichów i archaniołów.
Są 3 zielone monolity przejścia.
Miłej zabawy
życzy Gutek."

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.