Klucz do Twierdzy.

Szczegóły

Autor
Krass
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
wybudowanie graala
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
5
Gracze komputerowi
1
Wyświetlono szczegóły
204 razy
Pobrano
79 razy
Średnia ocena
6.0000000000000000

Na mapie pojawia się pięciu graczy ludzkich - z Cytadeli, Twierdzy, Inferna, Nekropolis oraz Lochów. Ich celem jest zajęcie Fortecy, która jest pilnowana przez potężnego fioletowego gracza. Początki rozgrywki są niestandardowe - czwórka bohaterów i dwa miasta. Dodatkowo herosi dysponują większymi armiami i są rozrzuceni po mapie. Podobnie jest z miastami - w jednym mamy wybudowany fort oraz ratusz, niedostępna jest zaś karczma, a w drugim nie ma nic, za to można je w pełni rozbudować. Dodatkowo aby wykopać graala i dostać się do tytułowej twierdzy trzeba pokonać potężne fioletowe i neutralne armie, a także zdobyć wielobarwne klucze. Jednym słowem jest to niebanalna misja, chociaż bez fabuły.

Komentarze

2018-11-01 18:13:57
Ocena: brak

Jesteś autorem tej mapy? Mapa czymś się różni od tej dostępnej na konkurencyjnym portalu?

2018-11-01 18:29:32
Ocena: brak

Mapa była w zasobach Krypty map od wielu lat, więc jest to mało prawdopodobne.

2018-11-03 15:18:28
Ocena: brak

Grałem w tę mapę bywszy w podstawówce, więc o żadnej kradzieży mapy z Akademii nie może być mowy :P Wietrzenie starych tytułów.

Czy możemy sie spodziewać więcej scenariuszy odzyskanych z najgłębszych czeluści krypty?

2018-11-03 18:10:14
Ocena: 6

Grałem i nawet pisałem recenzję tej mapy do starej krypty. Nie mam jej ale z marszu daję szóstkę.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.