Starcia
Szczegóły
- Autor
- Tabris
- Rozmiar
- XH (216x216)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 8
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 4546 razy
- Pobrano
- 4685 razy
- Średnia ocena
- 0
Jest to pakiet trzech map. Starcia I-III. Wszystkie te mapy łączy, że bazą dla nich były stworzone na podstawie edytora map losowych. Z tego powodu stanowią one swego rodzaju połączenie map zwykłych i losowych. Wszystkie są spore i przeznaczone dla wielu (8) graczy. Są na nich wyraźnie zaznaczone strefy. A także pojawiają się chaty misji, Puszki pandory, obeliski. Nie zawierają żadnej fabuły za wyłączeniem zdarzeń umiejscowionych. Te również stanowią o ich specyfice, wpływają bowiem poważnie na rozgrywkę. Mogą przynieść graczowi duże bonusy, ale też przyjdzie mu się nagle zmierzyć z silnymi przeciwnikami, lub osłabią go. Dodatkowo zmodyfikowani zostali bohaterowie, a także zablokowana część umiejętności, artefaktów, czarów.
Starcie I - rozmiaru XH, bez podziemi. Pierwsza, najprostsza z map. Rozmiaru XH. Zdarzenia mają skromną część opisową, pojawiają się klucznicy, chatki misji mają zróżnicowane cele. Niemal całkowity brak portali.
Starcie II - rozmiaru XH, bez podziemi. Bohaterowie są silnie przebudowani, brak Puszek Pandory. Chatki misji to walka z potworami. Portale łączą różne krainy, jest ich od 1 do 3 na mapę.
Starcie III - rozmiaru H, z podziemiami. Na mapie znajdują się portale wejścia/wyjścia.
Starcie IV - rozmiaru G , bez podziemi. Specyfiką są silnie bronione neutralne miasta, im silniejsi strażnicy tym lepiej rozbudowane miasto. Portale są liczne, zarówno jedno, jak i dwukierunkowe. Dodatkowo na pustyniach dokąd można trafić tylko portalami wejścia/wyjścia i czarami są zlokalizowane siedliska najsilniejszych jednostek i artefakty. Na mapie pojawiają się obiekty z wersji 1.6 jednak są nieliczne. Dostępna jest zarówno odporność jak i zakłócanie.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Do listy map dodany został czwarty scenariusz, opisany wyżej. Poprawiono błąd z dostępnością stoczni w Starciu I.