Blaski i Cienie

Szczegóły

Autor
DODO
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Normalny
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
4
Gracze komputerowi
0
Wyświetlono szczegóły
1088 razy
Pobrano
1102 razy
Średnia ocena
5.0000000000000000

Mapa stworzona dla działu KRYPTA MAP JASKINI BEHEMOTA w podziękowaniu za liczne recenzje oraz dla innych "jaskiniowców”.
Chęć posmakowania możliwości nowego dodatku 1,5,0 HOTA w edytorze.
GOOD LUCK, DODO.
***PS***
O ile w nowej wersji Heroes 3 HotA 1.5.0. plusy wszystkim łatwo wymienić, to zamiast relaksu tworząc mapy własne otrzymamy dawkę solidnej frustracji.
Co okiem amatora kartografa (edytora map) jest zdecydowanie na minus :
-Zmiana straży dla jednostek (raj dla złodziejów)
-Brak kolumn wodnych w odwróconym kierunku (zwłaszcza łuki)
-Galaretowate jeziora (nie dajcie się zwieść animowanym wodospadom)
-Zakaz łączenia niektórych elementów krajobrazu.
Mimo tego, bawcie się dobrze.

Komentarze

2018-02-06 19:33:14
Ocena: 5
Recenzja

Nowa mapa z obiektami z najnowszej wersji HotA. Niestety trochę zbyt szybko powstawała. Scenariusz jest niezwykle prosty – czwórka graczy z Wrót żywiołów, Twierdzy, Przystani oraz Zamku. Ich celem jest zajęcie kontynentu w kształcie odwróconej literki c, którego poszczególne krainy oddzielone są garnizonami, ale też połączone portalami. Pomiędzy nimi znajdują się wysepki pełne mumii. Dodatkowo można zdobyć neutralne miasta – po jednym z każdego rodzaju, oprócz Nekropolii.
~
Rozgrywka nie jest trudna – zajmujemy naszą bazową strefę i podejmujemy decyzję w którym kierunku podejmujemy ekspansję. Podbijamy kolejne ziemie, pokonujemy kolejnych graczy. Urozmaicenie stanowi niewątpliwie pięknie wykonane tereny, a także nieco chat misji, które są związane z neutralnymi smokami. Tacy strażnicy pilnują też najsilniejszych artefaktów. Mapy DODO zawsze były przykładem pomysłowości i pietyzmu w wykorzystywaniu dekoracji, tym razem jednak pojawiło się nieco błędów. Najpoważniejszym z nich jest odcięcie terenów na północ od Wieży. Nie zablokował też najsłabszych czarów, a przede wszystkim najsłabszych umiejętności, co mimo ograniczenia ryzyka nauczenia się ich u wiedźmy nadal psuje balans. Finalną oceną zostanie zatem 5, ale z minusem.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.