Warning (2): filesize(): stat failed for [New] Broken Alliance.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Broken Alliance

Szczegóły

Autor
Hiro
Rozmiar
M (72x72)
Poziom trudności
Trudny
Język
Angielski
Podziemia
Nie
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
3
Graczy komputerowych
3
Wyświetlono szczegóły
3460 razy
Pobrano
3270 razy
Średnia ocena
0

Konwersja kultowego scenariusza z Heroes II. Mapa została odwzorowana tak, aby zachować jej specyficzną mechanikę rozgrywki, a jednocześnie urozmaicić nowymi elementami z H3 i HotA (także czysto wizualnymi). Dlaczego nazwałem rozgrywkę specyficzną? Wystarczy zagrać kilka tur aby się przekonać. Po pierwsze strefy poszczególnych graczy nie są od siebie wyraźnie oddzielone, przenikają gradualnie jedna w drugą - z jednej strony daje to odczucie planowania strategii na prawdziwym, realistycznym terenie, a z drugiej otwiera gracza (a także jego wrogów) na mnogość szybkich manewrów taktycznych. Zapomnij o przewidywaniu, kiedy wróg wyczyści i opuści swoją strefę. Po drugie na "Zerwanym sojuszu" znajduje się bardzo niewiele jak na realia H3 banków, co zmusza do agresywnej gry - najlepszymi sposobami na zdobycie złota jest szybki szturm twierdz wroga lub zgrabna kradzież kopalni pobocznymi bohaterami. Dodatkowej dynamiki gry nadają portale, centralne miasto z wybudowaną gildią magów i czające się w cieniu śmiertelne zagrożenie - potężna, znacznie bardziej rozbudowana od innych miast forteca. Co nowego w porównaniu do wersji z H2? Gracz znajdzie np. magiczne tereny i lokacje neutralnych stworów takich jak czarodzieje czy strzelcy. Jest też możliwość wykonania zadań czterech jasnowidzów. W zamian za dostarczenie niewielkich oddziałów rzadkich jednostek (np. satyry i trolle), których siedliska są rozrzucone po mapie, jasnowidz hojnie wynagrodzi bohatera premią do jednej z umiejętności pierwszorzędnych. Bonus ten z pewnością ułatwi odniesienie przewagi nad rywalami, gracz ma więc sporą motywację, aby opracować skuteczny plan transportu jednostek przez wszystkie niebezpieczeństwa czyhające na mapie.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.