XXI w.(multi)

Szczegóły

Autor
michal1410
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Normalny
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
8
Gracze komputerowi
0
Wyświetlono szczegóły
386 razy
Pobrano
95 razy
Średnia ocena
2.6666666666666667

Hipotetyczny konflikt Ameryki Pn. (niebieski), Europy (czerwony), Rosji (zielony), Chin (pomarańczowy), Indii (brązowy), krajów Arabskich (fioletowy), "czarnej" Afryki (jasnoniebieski) i Ameryki Pd. (różowy).
Mapa do gry wieloosobowej w drużynach. Wstępnie są dwie drużyny. W zależności od ilości graczy i ich zaawansowania można łączyć zawodników w drużyny praktycznie dowolnie.

Komentarze

2017-11-14 01:46:36
Ocena: 2
Recenzja

Mapa brzydka, miejscami świeci olbrzymimi pustkami. Podobnie jak na mapie "Rzym" tego samego autora, gracze są schowani za strażnikami granicy, szukanie namiotów klucznika po całej mapie to porażka, znajdą się albo i nie. Fabuły brak.

2017-11-16 14:32:41
Ocena: 4

Widzę, że tu też Uhm "na brudził". Na merytoryczne zarzuty odpowiedziałem pod mapką "Rzym".
Generalnie to nie jest mapka "fabularna", ani do podziwiania cudownej grafiki heroesów, tylko prosta "plansza" do gry w od 2 do 8 osób. Co do "namiotów klucznika" - z ich szukaniem na mapie nie ma - wbrew opinii Uhm - żadnego problemu. Zostały wprowadzone, żeby gra nie sprowadzała się szturmu na stolicę - przynajmniej we wstępnej fazie gry.
UWAGA: możliwe , że na mapie nie zostały zablokowane zaklęcia: wrota wymiarów i lot - oraz artefakty: skrzydła anioła i księgi magii - należy to zrobić.

2017-11-16 23:42:32
Ocena: 2

Parzyste - XXI wiek

Nieparzyste - dla porównania mapa World 4 You

1. https://s5.postimg.org/igq0f3z07/Bez_tytu_u.png
2. https://s5.postimg.org/mpuqha9zb/Bez_tytu_u2.png
3. https://s5.postimg.org/9ygkas7x3/Bez_tytu_u3.png
4. https://s5.postimg.org/sqsfedjqv/Bez_tytu_u4.png
5. https://s5.postimg.org/igq0f4m5j/Bez_tytu_u5.png
6. https://s5.postimg.org/6238eta2v/Bez_tytu_u6.png

... bo mój główny boh nie ma nic innego do roboty tylko wsiadać i zsiadać ze statku na spłachetkach lądu na drugim krańcu świata - bo tak! :

https://s5.postimg.org/h1ofqf87r/Bez_tytu_u7.png
https://s5.postimg.org/o4wb620sn/Bez_tytu_u9.png

A wystarczy ustawić przed każdym zamkiem garnizon z jednostkami, których nie da się przerzucić do armii bohatera. Albo najprościej w świecie umówić się z innymi graczami, że nie szturmujemy swoich bazowych zamków przed końcem miesiąca x tygodnia y dnia z. -.-

Kolejna rzecz - na tej mapie znajdują się nieprawdopodobne ilości szczątków statków - można o nie oprzeć całą ekonomię ;P Zaś przy takiej ilości zaś rozbitków, szansa, że któryś z nich będzie miał elitarny artefakt, wzrasta niebotycznie. Czy było to zamierzone?

https://s5.postimg.org/uyawqymzr/Bez_tytu_u4.png

2017-11-20 16:51:46
Ocena: brak

Twoje oburzenie, że Antarktyda jest pusta jest naprawdę zabawne.
Dobrze, że podałeś przykład mapki, która ci się podoba - do nieprzytomności upchanej najróżniejszymi, najczęściej bronionymi, lokacjami. Najwidoczniej lubisz grając w heroesy walczyć setki razy z grupą gryfów czy innych stworów broniących skrzynki klejnotów, albo kupki drewna. Twoje prawo. Moja mapka została zrobiona do gry - walki między ludźmi (albo przynajmniej graczami CPU) , więc walka ze stworami na mapie, zdobywanie tysięczny raz skarbca krasnoludów itp zadania zostały w niej ograniczone do niezbędnego - moim zdaniem - minimum. Ty tego nie rozumiesz - a wszystko czego nie rozumiesz wydaje ci się bezgranicznie głupie.
Duża ilość szczątkow statków jest celowa - wyścig kto więcej zbierze jest bardzo zabawny.
Zastąpienie bramy wymagającej odwiedzenia namiotu klucznika garnizonem z taką samą obroną jak namiot klucznika wydaje się niezłym rozwiązaniem, ale jednak gorszym. Przy kluczniku - najczęściej wiesz - czy przeciwnik go już odwiedził, a ponieważ jest on zwykle trochę oddalony - masz szansę przygotować się na atak na stolicę. Z garnizonem - przeciwnie - w każdej chwili możesz się spodziewać że już ma armie gotową do ataku na stolicę. Umawianie się że do x momentu nie atakujemy stolicy w ogóle nie wchodzi w grę - bo jednak - choć to mapka multi - to nie zawsze wszystkimi graczami kierują ludzie - często gra się np. 2 ludzi vs 2 ludzi vs 2 CPU vs 2 CPU.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.