Warning (2): filesize(): stat failed for scars-of-old-wars.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Scars_of_old_wars

Szczegóły

Autor
Mapmaker
Rozmiar
XL (144x144)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Kontynenty
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
7
Graczy komputerowych
1
Wyświetlono szczegóły
7216 razy
Pobrano
5135 razy
Średnia ocena
5.0000000000000000

Zapomniany przez bóstwa samotnie stajesz w walce przeciwko innym krainom. W tym niebywale trudnym zadaniu wiesz, że wygrywają jedynie Ci, którzy dobrze opanowali sztukę zabijania...
Mapa stanowi wyzwanie nawet dla zaawansowanych graczy...
-------------------------------------------Dodatkowe Informacje---------------------------------------------
Każda z krain posiada różnego bohatera startowego o innych umiejętnościach, jak również odrębną fabułę. W początkowej fazie gry polecam dogłębnie zapoznać się z umiejętnościami bohaterów oraz posiadanych przez nich zaklęć. W zdarzeniach czasowych wielokrotnie umieszczona jest podpowiedź dotycząca rozgrywki. Jest to wielogodzinna mapa przeznaczona również do potyczek typu player vs player.
Życzę przyjemnej zabawy.
-------------------------------------------Dodatkowe Informacje 2-------------------------------------------
Moja mapa zajęła 2 miejsce w konkursie na najlepszą mapę na zaprzyjaźnionym portalu - Akademii Wojny. Funkcjonuję tam pod nickiem "Michael".

Komentarze

2018-10-27 23:11:13
Ocena: 5

Od razu zaznaczam, że plik mapy odnalazłem gdzieś na dysku, a w między czasie widzę że na maps-4-heroes pojawiały się jakieś update. Więc jak napiszę jakąś bzdurę to dlatego, że grałem w starą wersję.
1) Balans do c**ja wafla!!! Nie umiem grać twierdzą, a mimo to miałem na start slow i behemoty/cytadelę w pierwszym tygodniu, więc czyściłem strefę!!! A spróbowałem potem towerem i gdyby nie Nela i Moandor w tawernie (wyciągnąłem od lisza slow poprzez naukę czarów) to bym się nieco dłużej pieścił w swojej strefie.
2) No to jak to ma być? Twierdza dostaje slow na start, a forteca niet? Imho ten czar nie powinien być dostępny w pierwszym mieście a dopiero w drugim/trzecim z kolei.
3) Nie rozgryzłem jakim cudem, ale czerwony omijał czarne smoki przy wejściu do podziemi. Chyba używał leżącego obok szkieletu... No nie ogarnąłem jak, ale widziałem ten manewr w jego wykonaniu!
4) "Czerwony staw" miałem zablokowane przejście na lewo od niej wiodące do cytki za garnizonem. Musiałem ominąć płynąc statkiem.
5) "Forteca dymu", zaraz obok był naszyjnik ze smoczych zębów strzeżony przez behemoty. Da się go podnieść po skosie (od góry/lewej).
6) Za dużo całunów ciemności w podziemiach!
7) Za dużo one-way czerwonych portali w podziemiach (te pomiędzy nekropoliami), więc podbicie nekropolii było wkurw... denerwujące. Straciłem z 5 tygodni zanim mnie poprzenosiło tam gdzie potrzeba!
Ogółem mapa zayebista i co najważniejsze pod SoD xD (teraz wszyscy tworzą Hotę :/ ). Grało się przyjemnie i miejscami stanowiła wyzwanie. Obyś tworzył jak najwięcej!

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.