Scars_of_old_wars
Szczegóły
- Autor
- Mapmaker
- Rozmiar
- XL (144x144)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Kontynenty
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 7
- Graczy komputerowych
- 1
- Wyświetlono szczegóły
- 7216 razy
- Pobrano
- 5135 razy
- Średnia ocena
- 5.0000000000000000
Zapomniany przez bóstwa samotnie stajesz w walce przeciwko innym krainom. W tym niebywale trudnym zadaniu wiesz, że wygrywają jedynie Ci, którzy dobrze opanowali sztukę zabijania...
Mapa stanowi wyzwanie nawet dla zaawansowanych graczy...
-------------------------------------------Dodatkowe Informacje---------------------------------------------
Każda z krain posiada różnego bohatera startowego o innych umiejętnościach, jak również odrębną fabułę. W początkowej fazie gry polecam dogłębnie zapoznać się z umiejętnościami bohaterów oraz posiadanych przez nich zaklęć. W zdarzeniach czasowych wielokrotnie umieszczona jest podpowiedź dotycząca rozgrywki. Jest to wielogodzinna mapa przeznaczona również do potyczek typu player vs player.
Życzę przyjemnej zabawy.
-------------------------------------------Dodatkowe Informacje 2-------------------------------------------
Moja mapa zajęła 2 miejsce w konkursie na najlepszą mapę na zaprzyjaźnionym portalu - Akademii Wojny. Funkcjonuję tam pod nickiem "Michael".
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Od razu zaznaczam, że plik mapy odnalazłem gdzieś na dysku, a w między czasie widzę że na maps-4-heroes pojawiały się jakieś update. Więc jak napiszę jakąś bzdurę to dlatego, że grałem w starą wersję.
1) Balans do c**ja wafla!!! Nie umiem grać twierdzą, a mimo to miałem na start slow i behemoty/cytadelę w pierwszym tygodniu, więc czyściłem strefę!!! A spróbowałem potem towerem i gdyby nie Nela i Moandor w tawernie (wyciągnąłem od lisza slow poprzez naukę czarów) to bym się nieco dłużej pieścił w swojej strefie.
2) No to jak to ma być? Twierdza dostaje slow na start, a forteca niet? Imho ten czar nie powinien być dostępny w pierwszym mieście a dopiero w drugim/trzecim z kolei.
3) Nie rozgryzłem jakim cudem, ale czerwony omijał czarne smoki przy wejściu do podziemi. Chyba używał leżącego obok szkieletu... No nie ogarnąłem jak, ale widziałem ten manewr w jego wykonaniu!
4) "Czerwony staw" miałem zablokowane przejście na lewo od niej wiodące do cytki za garnizonem. Musiałem ominąć płynąc statkiem.
5) "Forteca dymu", zaraz obok był naszyjnik ze smoczych zębów strzeżony przez behemoty. Da się go podnieść po skosie (od góry/lewej).
6) Za dużo całunów ciemności w podziemiach!
7) Za dużo one-way czerwonych portali w podziemiach (te pomiędzy nekropoliami), więc podbicie nekropolii było wkurw... denerwujące. Straciłem z 5 tygodni zanim mnie poprzenosiło tam gdzie potrzeba!
Ogółem mapa zayebista i co najważniejsze pod SoD xD (teraz wszyscy tworzą Hotę :/ ). Grało się przyjemnie i miejscami stanowiła wyzwanie. Obyś tworzył jak najwięcej!