Dwa Światy

Szczegóły

Autor
GOGEL
Rozmiar
G (252x252)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wyspy
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
1
Gracze komputerowi
7
Wyświetlono szczegóły
4944 razy
Pobrano
4061 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Mapa jest podzielona na dwa działy. W pierwszym musimy odnaleść 6 boskich artefaktów (te które dają wszystkie cechy +1/2/3/4/5/6) co jest możliwością przejścia do drugiego świata. Wcześniej warto jednak pokonać przeciwników komputerowych. Świat eksploracji jest ogromny, setki wysp, ciekawych miejsc. Poziom postaci możliwy do 80+. W grze bardzo ważna jest eksploracja i łączenie faktów. Kiedy znajdziemy przejście do podziemi czeka nas wątek fabularny - sami zobaczycie o co mi chodzi. Masa pobocznych questów itp. Kiedy pokonamy ostatniego bossa czyli ostatnią postać gracza różowego wygrywamy :)

Komentarze

2016-05-04 16:59:09
Ocena: 4
Recenzja

Mapa ta przeznaczona jest dla fanów grania Przystanią. Każdy z 8 graczy reprezentuje tą frakcję, a i większość stworów na mapie wywodzi się z niej. Początek rozgrywki to oczyszczenie naszej wysepki i wybranie się w rejs do najbliższych lądów. Generalnie rozgrywka sprowadza się do opanowywania kolejnych wysepek zawierających surowce, artefakty, kopalnie i siedliska. Siedlisk jest multum i są różnych poziomów. Nasz bohater bazowy dysponuje już zestawem umiejętności drugorzędnych, które może tylko rozwijać, ma to dobre strony (ofensywa, płatnerstwo, łucznictwo), ale i złe (talent magiczny, brak nawigacji). Wrogowie nie stanowią problemu, chociaż zważywszy na ogrom mapy musimy rozdzielić nasze siły, a jeśli SI niekoniecznie to uczyni możemy mieć pewien problem. Wadą jest brak stoczni na naszym rodzimym terenie. W wypadku niewylosowania odpowiedniego czaru możemy mieć problem eksplorowaniem mapy dodatkowym bohaterem.
Od strony technicznej mapa jest wykonana poprawnie. Nieco razi kanciastość wysp, a także fakt, że większość z nich to piasek. W wypadku tak wielkiej mapy jest to dość nużące. Poziom podziemny wygląda lepiej, stanowiąc przyjemne urozmaicenie. Minusem jest też nieprawidłowe rozmieszczenie obiektów. Nie jest częste, ale na jednej z wysp z trzech obiektów dwa są dostępne z wody, a trzeci w ogóle. Na + należy zaliczyć chaty misji, a także możliwość szukania skarbów zakopanych na większych wyspach.
Zaletą „Dwóch Światów” jest możliwość stworzenia naprawdę potężnego bohatera, wymaga to jednak wielomiesięcznej eksploracji lądów. Etap podziemny wymaga pewnego rozeznania się, ale większość lokacji możemy w nim pominąć. Końcową oceną będzie 4.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.